اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حق قانونی ماست که در بازی با استقلال تهران، ۹۰ درصد سکوهای ورزشگاه به عنوان میزبان در اختیار ما باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، نعیم سعداوی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران اظهار کرد: قبل از هر چیز لازم می دانم از هواداران و مسئولان باشگاه فولاد تشکر کنم که با تمام وجود و مشکلات ابتدای فصل از تیم حمایت خوبی کردند تا بازیکنان جوان و اغلب بومی ما به مرز خودباوری برسند.

وی افزود: ما نیز باید با بازی خوب و نوع فعالیتمان در زمین مسابقه جواب حمایت ها و تلاش های آنها را به خوبی بدهیم و از شرمندگیشان خارج شویم تا انگیزه آنها برای حمایت از تیم بیشتر شود.

سعداوی تصریح کرد: خوشبختانه برای انجام این بازی هیچ محرومی در لیست خود نداریم ولی چند بازیکن ما با مصدومیت مواجه هستند که کادر درمان ما تلاش خود را مضاعف کرده است تا آنها را به بازی مقابل استقلال تهران برساند.

سعداوی در خصوص حریف این تیم در بازی فردا با بیان اینکه استقلال تهران را تیمی قابل احترام می دانم، عنوان کرد: وجه اشتراک ما با تیم استقلال تهران این است که آنها هم مثل ما این فصل را با کادرفنی جدید و بازیکنان جدید آغاز کردند ولی این وجه اشتراک به لحاظ بودجه و نوع بازیکنان به هیچ وجه قابل قیاس نیست.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: استقلال تمام هدفش را در گرفتن جام در این فصل دنبال می کند ضمن اینکه آنها عوامل موفقیت را به خوبی در اختیار دارند به خصوص اینکه آنها در شرایطی در برابر ما قرار می گیرند که در چند هفته اخیر نتایج مناسبی کسب کرده اند و با انگیزه بالایی در برابر ما صف آرایی می کنند.

سعداوی تصریح کرد: استقلال در تمامی نقاط زمین بازیکنان خوبی دارند و نمی توانند هر تیمی را آزار دهند ولی یادشان نرود که ما هم فولاد خوزستان هستیم و در برابر هواداران ما بازی می کنیم و انگیزه بالایی برای شکست استقلال تهران داریم.

وی با بیان اینکه هواداران فولاد خوزستان از بهترین هواداران در فوتبال خوزستان هستند، بیان کرد: کانون هواداران باشگاه ما چهار دوره بهترین کانون تعیین شده است و این نشان می دهد ما هواداران بی نظیری داریم. هفته قبل اتفاقات خوبی در ورزشگاه رخ نداد اما چیزی که هواداران فوتبال خوزستان آن را با جدیت دنبال می کنند احقاق حق قانونی آنهاست زیرا طبق قانون ۹۰ درصد ورزشگاه در اختیار تیم میزبان است و ما به دنبال این امتیاز هستیم.

سعداوی تصریح کرد: مردم خوزستان بسیار خونگرم هستند و همیشه به دنبال استفاده از جذابیت های فوتبال هستند.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال فولاد خوزستان به دنبال ارائه بازی هایی با کیفیت و جذاب است و این موضوع هدف اصلی باشگاه است، بیان کرد: در بازی با استقلال تهران نیز هدف اصلی ما همین است که بتوانیم یک فوتبال زیبا و خوزستانی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین گفت: به همه هواداران خود نیز توصیه می کنیم که فارغ از هر مسئله فقط تیم خود را تشویق کنند. تیم ما تیم جوان است که بی شک در این فصل حرف های زیادی برای گفتن دارد به همین دلیل به حمایت خوب هواداران خود در بازی با استقلال نیاز داریم.

سعداوی در خصوص علت تغییر ساعت بازی نیز گفت: این تغییر به درخواست باشگاه فولاد خوزستان نبوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران فردا پنج شنبه ساعت ۱۸ در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.