مدیرفنی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: به بازیکنان تیم گفتم در صورتی که قول باشگاه تا ۲۵ روز دیگر عملی نشد، با همدیگر می‌رویم و شکایت می‌کنیم.

خداداد عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اتفاقات رخ داده در تمرین روز گذشته در تیم سیاه جامگان مشهد، گفت: دیروز سر تمرین بازیکنان را جمع کردم و به آنها راستش را گفتم. گفتم که فعلا پولی نیست اما به من قول بیست - بیست و پنج روزه آینده را داده‌اند. ما هم در این مدت کارمان را می‌کنیم. حتی حمیدرضا علی عسگری قدری دیرتر از دیگران آمد و من دوباره برای او هم توضیح دادم. افق باشگاه را هم به بچه ها گفتم. گفتم تا همان بیست - بیست و پنج روزی که گفتند صبر می‌کنیم و کارمان را دنبال می‌کنیم، اگر تا آن زمان خبری نشد، خود من اولین نفر کار را رها می کنم و می‌روم. اصلا با هم می‌رویم شکایت می کنیم.

مدیر فنی تیم سیاه جامگان ادامه داد: در این میان یک دفعه دیدم حسین بادامکی توی صورت یکی از همراهان تیم زد و آن اتفاقاتی افتاد که نباید می‌افتاد. من که این صحنه ها را دیدم، گفتم من دیگر نیستم و قصد کردم که بروم. آن وقت خود حسین بادامکی آمد و جلوی مرا گرفت و گفت شما نباید بروی. من هم به او گفتم که تو نباید جایی که من بودم کسی را کتک می‌زدی. اگر هم اتفاقی بین شما افتاده است باید به من می‌گفتی تا من خودم قضیه را جمع می کردم.

عزیزی گفت: من در هر تیمی که حضور داشتم، پشت بازیکن بودم و هوای بازیکن را داشتم. در این تیم هم قطعا همینطور است و من پشت بازیکنان هستم. بهرحال ما باید آستین ها را بالا بزنیم و به این تیم کمک کنیم. واقعا امیدوارم که مالک تیم بتواند به قولی که داده عمل کند تا ادامه راه با تیم سیاه جامگان میسر و مقدور باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.