تبریز - مربی تراکتورسازی تبریز گفت: گسترش فولاد را به خوبی می شناسیم و این تیم را آنالیز کرده ایم تا بتوانیم فردا از نقاط ضعف انها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پژمان ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز گفت: دربی تبریز همچون بازی های گذشته است ولی به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم.

وی سپس با تاکید بر اینکه تیم گسترش فولاد تیمی بابرنامه و خوب است که امکانات خوبی نیز در اختیار دارد، افزود: قصد داریم فردا با انجام یک بازی حساب شده سه امتیاز بازی را بگیریم.

پژمان به مصدومیت سینا عشوری نیز اشاره کرد و گفت: سینا یکی از بازیکنان خوب ما بود که مصدوم شد و بچه ها هم قسم شده اند تا با ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی جایش را پر کنند.

مربی تراکتورسازی با بیان اینکه فردا محسن بنگر را نیز در اختیار نداریم، گفت: بنگر مصدوم شده و دیروز یک عمل جراحی انجام داده است.

وی افزود: ما بعد از بازی با فولاد تمرینات منظمی را برگزار کردیم و اماده رویارویی با گسترش فولاد هستیم، امیدوارم هواداران نیز پرتعداد و پرشور به ورزشگاه بیایند و تیم های محبوب خود را تشویق کنند و یک بازی زیبا را نیز تماشا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.