مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دیدار تیم ما مقابل گسترش فولاد کاملا معمولی است اما ما به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی دربی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیرضا پژمان در نشست خبری پیش از بازی مقابل گسترش فولاد گفت: از نظر فنی یک بازی کاملا معمولی است که ۳ امتیاز بیشتر ندارد و ما به دنبال این هستیم که این ۳ امتیاز دربی را کسب کنیم.

وی درباره محروم‌ها و مصدوم‌های تیم تصریح کرد: پس از بازی با فولاد و طبق آنالیزی که انجام دادیم تمرینات منظمی را انجام دادیم پس از سینا عشوری که مصدومیتش مایه تاسف است امیدوارم بازیکنان بتوانند جای خالی او را پر کنند. محسن بنگر نیز به علت مصدومیت قبلی که داشته نمی‌تواند در بازی فردا حاضر شود و امیدوارم هر چه زودتر به تیم ملحق شود.

مربی تراکتورسازی تبریز درباره تاکتیک تیمی این تیم برابر گسترش فولاد عنوان کرد: هر تیمی برای هر دیدار خود تاکتیک خاصی را دارد و ما هم تیم گسترش را آنالیز و روی آنها کار کرده‌ایم و امیدوارم ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.

به گزارش تسنیم همچنین مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی درباره عدم حضور امیر قلعه‌نویی در نشست خبری گفت: سرمربی تیم ما به علت همزمانی نشست خبری با جلسه فنی باشگاه و نیز محرومیت به علت اخراج از بازی برابر فولاد در این نشست حضور نیافت.

وی افزود: باشگاه تراکتورسازی برای بخشیده شدن قلعه‌نویی نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کرده است، اما نه تنها او بخشیده نشد، بلکه امروز علیه قلعه‌نویی حکم داده‌اند و او را جریمه نقدی کرده‌اند. نمی‌دانم براساس چه مستندی علیه او حکم می‌دهند و حتی بدون حضور نماینده فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرند.

همچنین سعید فتاحی مسئول برگزاری سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرد که قلعه‌نویی بخاطر اخراج از بازی مقابل فولاد، نباید در این نشست حضور می‌یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.