سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد با بیان اینکه تیم تاسیسات دریایی با خود چند «عربده‌کش» به سالن آورده بود، گفت: باید بدانیم دوران عربده کشی و امتیاز گرفتن از این طریق در فوتسال تمام شده است.

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار این هفته تیم دانشگاه آزاد مقابل ملی حفاری در لیگ برتر فوتسال، گفت: حفاری در این سال‌ها یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی و در بالای جدول بوده است. بازیکنان این تیم چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و فرهاد توکلی هم که رکن اصلی موفقیت تیم ملی در جام جهانی بود، در حفاری حضور دارد.

وی افزود: حفاری از درون دروازه تا خط حمله بازیکنان شایسته ای دارد که امتیازات خوبی هم جمع کرده است. ما هم با توجه به برد هفته گذشته، به جدول برگشته‌ایم و آماده‌ایم که خود را بالاتر بکشیم.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد، یادآور شد: همچنین هفته آینده هم دیدار دشواری با گیتی پسند اصفهان داریم که بازی با حفاری، به منزله آماده سازی خود برای آن مسابقه هم هست.

شمس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکن برزیلی دانشگاه آزاد، گفت: این بازیکن بسیار خوب و منظم است و اولین گل خود را مقابل تاسیسات به ثمر رساند. اگر عملکرد خوب او همینطور ادامه داشته باشد، شاید قراردادش را برای سال آینده هم تمدید کنیم.

وی در خصوص دغدغه‌اش در تیم دانشگاه، تاکید کرد: تمام دغدغه ما این است که به کمرکش جدول برسیم تا از استرس سقوط نجات پیدا کنیم. در این شرایط، ما با استرس بازی می‌کنیم که با کسب چند امتیاز مناسب می توانیم از این وضعیت خارج شویم.

سرمربی دانشگاه آزاد، همچنین درباره حواشی برد هفته گذشته تیمش برابر تیم تاسیسات دریایی و اینکه وحید شمسایی عنوان کرده «نمی‌خواهند تیمش قهرمان شود» گفت: کسانی که بازی را تماشا کردند، دیدند که ضربه تاسیسات گل نشد. خدا را شکر آقای کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری هم تایید کرد که بازیکن تاسیسات قبل از گل، مرتکب خطا شده است. گل ما هم که صحیح بود. پس کجای کار ایراد داشت؟

شمس ادامه داد: بهتر است دنبال معایب خود باشیم و قاعده بازی را به هم نزنیم! اتفاقی به نفع تیم دانشگاه رقم نخورده است. ضمن اینکه اشتباهات داوری همیشه جزوی از بازی است و ما هم از آن بارها متضرر شده ایم.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد در پایان گفت: متاسفانه تیم تاسیسات دریایی در طول بازی چند عربده کش به سالن آورده بود. آنها بخصوص هنگام زدن ضربه پنالتی عربده کشی می‌کردند که تمرکز دروازه بان ما را به هم بریزند. فدراسیون فوتبال باید به این مسائل خاتمه دهد. دوران عربده کشی در فوتسال و امتیاز گرفتن به این شکل در فوتسال تمام شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.