امشب دور رفت از چهارمین مرحله کوپادل‌ری اسپانیا کلید می‌خورد و تیم‌ها گامی دیگر به سمت قهرمانی بر می‌دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا امشب از مرحله چهارم جام حذفی فوتبال باشگاهی اسپانیا میهمان باشگاه فرهنگی لئونسا است، این تیم که بازیکنان و هوادارانش به مؤدب‌های با فرهنگ مشهور‌ هستند در تاریخ فوتبال باشگاه اسپانیا سابقه قهرمانی و درخشش قابل توجهی ندارد اما در عرصه فرهنگ و اخلاق یکی از تیم‌های مهم و مشهور فوتبال اروپا است.

لئونسا تا کنون دو بار با رئال مادرید بازی دوستانه داشته و به شکست‌های دو بر یک و ۳ بر ۲ تن داده است. (۱۹۸۵ و ۱۹۸۶)

این تیم رکورد کمترین دریافت کارت زرد و قرمز را در تاریخ دارد و حتی تا کنون به چندین و چند باشگاه کوچک و دسته سومی اسپانیا وام بلاعوض داده تا حقوق بازیکنانشان به موقع پرداخت شود. هدف اصلی این تیم فوتبال باشگاهی پرورش بازیکن با اخلاق است و هواداران این تیم در شعارهای خود، مسائل اخلاقی و انسانی را در اولویت قرار می‌دهند و معمولا پس از گل خوردن تیم یا گل زدن آن تغییری در نوع شعارهای زیبا و جالب آنها ایجاد نمی‌شود.

در سایر دیدارهای مهم امشب، بارسلونا میهمان تیم فوتبال ارکولس است و رئال بتیس در آندلوسیا میزبان دپورتیوولاکرونیا خواهد بود.

دور برگشت از مرحله چهارم کوپادل‌ری به تاریخ ۲۱ دسامبر برگزار می‌شود اما ممکن است بازی برگشت رئال مادرید و لئونسا سه هفته زودتر برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.