سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد که هنوز به خاطر شکست تحقیرآمیز هفته گذشته تیمش مقابل «آبی ها» تحت فشار است، زندگی در یک هتل در منچستر را کمی فاجعه می‌داند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ژوزه مورینیو» سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد، پس از شکست چهار بر صفر تیمش مقابل چلسی در «استمفورد بریج» فشار بسیاری را تحمل می‌کند. قضیه آنجایی وخیم تر می شود که «شیاطین سرخ» در شش بازی اخیرشان در لیگ برتر، تنها یک پیروزی کسب کرده اند.

«مورینیو» که در هتل «لاوری» در سالفورد زندگی می کند، خارج از زمین نیز شرایط مناسبی ندارد.

مورینیو در این مورد به «اسکای اسپورت» گفت: تاریخچه «پاپاراتزی» (عکاس هایی که شخصیتهای معروف را دنبال می کنند تا در لحظه ای خاص از آنها عکس بگیرند) را می‌دانید، شگفت انگیز است که آنها هر روز در هتل‌ها و برندهایی که اسپانسر من هستند حضور دارند. همه اسم هتل مرا می دانند. این برای من کمی فاجعه است زیرا اگر بخواهم گاهی کمی قدم بزنم، نمی توانم. فقط می خواهم از پلی عبور کنم و به رستوران بروم اما نمی توانم و این واقعاً بد است. باید تنها از نرم افزارهای سفارش غذا روی تلفن همراهم استفاده کنم.

پس از برکناری «مورینیو» از باشگاه چلسی، خانواده وی هنوز در لندن زندگی می کنند و دوری آنها برای مرد پرتغالی کمی سخت است.

وی در این باره گفت: واقعیت این است که هفته آینده دخترم ۲۰ ساله می شود و دو ماه دیگر تولد ۱۷ سالگی پسرم است. آنها دانشگاه، فوتبال، دوستانشان و همه زندگی شان در لندن است. در نتیجه آنها در سنی هستند که نمی توانند مثل گذشته دنبال من بیایند. پس برای اولین بار است که از خانواده دور هستم. ما تلاش می کنیم که با این قضیه کنار بیاییم. ولی اگر آپارتمان خوبی با یک پارکینگ با دسترسی مناسب به داخلش پیدا کنم، شاید آنجا زندگی کنم اما نمی توانم آشپزی کنم!

منچستریونایتد امروز چهارشنبه فرصت این را دارد تا با شکست منچسترسیتی در جام اتحادیه انگلیس، یکی از شکستهای تلخ این فصل خود را مقابل همشهری اش جبران کند

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.