کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: هر وقتی که در لیگ راه افتادیم با تعطیلات ترمزمان را کشیدند.

مهدی کیانی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی دو بر دو تیمش مقابل فولاد خوزستان، گفت: در دو بازی اخیر نتایج خوبی نگرفتیم. مقابل فولاد خوزستان هم بازی سختی داشتیم که با تساوی به پایان رسید. امیدواریم در ادامه مسابقات شرایطمان بهتر شود.

وی در مورد اینکه برخی اعتقاد دارند تراکتورسازی دچار افت شده است، اظهار داشت: نمی‌توانیم بگوییم تیم دچار افت شده چرا که در هر مقطع ممکن است نتوانید نتیجه بگیرید. اکنون برخی می‌گویند چرا مثل قبل برنده نمی‌شوید شما به شرایط برگزاری مسابقات نگاه کنید. هر وقت تیم ما روی غلتک افتاد لیگ تعطیل شد. هر زمان که موتورمان راه افتاد ترمزمان را با تعطیلات کشیدند. ۳ بازی می‌کنیم و نتیجه خوب می‌گیریم اما بلافاصله لیگ تعطیل می‌شود واقعا در این شرایط بازی کردن خسته کننده است و نمی‌توان روند یکنواختی داشت. ما امسال شرایط خوبی داریم و از بازیکنان قوی و کادرفنی قدرتمندی بهره می‌بریم. با تمام این مشکلات تیم ما توان قهرمان شدن را دارد.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه قرار است لیگ بعد از هفته دهم برای یک بازی مقابل سوریه یک ماه تعطیل شود، خاطرنشان کرد: درست است که تیم ملی بسیار مهم است و همه باید برای موفقیت آن تلاش کنیم اما در این بین گناه باشگاه‌ها چیست. برای موفقیت تیم ملی، باشگاه‌ها که نباید قربانی شوند. هر موقع ما در کورس قرار گرفتیم و خوب کار کردیم با این مشکلات روبرو شدیم. مسابقه بعد از تعطیلات همیشه سخت است و نمی‌توان توان واقعی تیم را در ان مسابقه دید.

کیانی در مورد اینکه بازیکنان تراکتورسازی به وقت کشی فولادی‌ها انتقاد کرده بودند، اظهار داشت: این مسائل در فوتبال طبیعی است. بازیکنان برای گرفتن تک امتیاز تمام تلاش‌شان را می‌کنند. ما نباید شرایطی را به وجود بیاوریم که حریفان به راحتی از ما امتیاز بگیرند.

وی در مورد محرومیت امیر قلعه‌نویی از حضور در دربی تبریز مقابل گسترش فولاد، گفت: این مسئله روی عملکرد تیم ما به شدت تاثیر منفی می‌گذارد. البته همین که قلعه‌نویی کنار تیم حضور دارد و در ورزشگاه بازی را از دور نظاره می‌کند می‌تواند به ما کمک کند.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد دربی تبریز مقابل گسترش فولاد، تصریح کرد: بازی بسیار مهمی در پیش داریم. گسترش فولاد تیم بسیار قوی و خوبی است که از کادرفنی توانمندی بهره می‌برد. تراکتورسازی در لیگ دهم به دنبال کسب مقام قهرمانی است. ما در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی در پایان گفت: کسب سه امتیاز برای ما از نان شب واجب‌تر است. باید با تمرکز بالا به میدان برویم. نتیجه مساوی اصلا خوب نیست و نمی‌تواند سودی به حال ما داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.