سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: دیدار ما با پیکان در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی انجام می‌شود و ورزشگاه یادگار امام یک‌ماه دیگر آماده می‌شود.

محمد علوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: ما بعد از شکست مقابل نفت آبادان در تهران اردو برگزار کردیم و به تبریز نرفتیم. اردوی مفیدی در تهران برگزار شد و بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار دارند و برای بازی با پیکان آماده هستیم.

وی در مورد اینکه گفته شده در صورت پیروزی مقابل پیکان خطیبی به کارش ادامه خواهد داد، گفت: به هر حال وقتی تیم بازنده می‌شود و حرف و حدیث‌ زیاد است. ما بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و می‌توانیم با یک پیروزی از این شرایط خارج شویم. تا جایی که من می‌دانم هیات مدیره باشگاه از رسول خطیبی حمایت کرده است.

سرپرست ماشین سازی در مورد اینکه بازی با پیکان در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود، گفت: این مسابقه در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی انجام می‌شود. ورزشگاه یادگار امام تا یک‌ماه آینده آماده نخواهد شد و فکر می‌کنم که بعد از تعطیلات لیگ این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.