سرمربی سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد با پیروزی تیمش در این هفته باشگاه به قول خود عمل کند.

معصومه جهان‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درباره دیدار این هفته تیمش مقابل پالایش نفت آبادان گفت: این تیم مهره‌های خوبی در اختیار دارد و ما همیشه رقابت نزدیکی با هم داشته‌ایم. یکی از بازیکنان اصلی‌مان آسیب‌دیده است و امیدوارم بتواند به این بازی برسد.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چه نتیجه‌ای در پایان به دست آید، اظهار داشت: تمام تلاش ما این است از خانه حریف ۳ امتیاز را بگیریم. برنامه تمرینی ما هم همین بوده و روی نقاط ضعف کار می‌کنیم. امیدوارم که نتیجه بگیریم.

جهان‌چی درباره شرایط مالی تیمش، عنوان کرد: مسائل مالی گریبان‌گیر همه تیم‌ها هست، باشگاه برای رفت و آمدها حمایت خوبی داشته، امیدوارم در بازی این هفته پیروز شویم تا آنها هم به قول‌ها خود عمل کنند و انگیزه بازیکنان نیز بیشتر شود.

سرمربی سپیدرود رشت درباره شکست تیمش مقابل دانشگاه آزاد در هفته گذشته، گفت: ما مقابل این تیم دست و پا بسته نبودیم و تا ۳-۲ دقیقه پایانی با اختلاف یک گل عقب بودیم. حتی بازی می‌توانست به تساوی کشیده شود. دانشگاه ۳ ماه قبل از مسابقات تمریناتش را آغاز کرده بود و ما یک هفته قبل از لیگ تیم را بستیم. فکر می‌کنم اگر می‌بردیم کار خارق‌العاده‌ای محسوب می‌شد. دانشگاه مهره‌ها و مربی خوبی دارد و من امیدوارم در دور برگشت جبران کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.