سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تیم ما در دو سال گذشته در خانه به هیچ حریفی نباخته است.

علی نظرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی سپیدرود مقابل راه‌آهن گفت: این بازی خارج از خانه بود و یک امتیاز هم برای ما خوب است، ضمن اینکه راه‌آهن تازه به لیگ دسته اول سقوط کرده و بازیکنان لیگ برتری خوبی دارد. راه‌آهنی‌ها تیم پارس جنوبی را دو بر صفر شکست دادند، البته ما می‌خواستیم ۳ امتیاز را بگیریم که در نهایت بازی مساوی شد و نتوانستیم از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کنیم.

وی در مورد کتک‌کاری هواداران سپیدرود با دو بازیکن راه‌آهن در پایان بازی گفت: کادر فنی ما بعد از بازی به رختکن رفت و اطلاعی از اتفاقات رخ‌داده پس از بازی نداریم،‌ اما مسئول روابط عمومی راه‌آهن و برخی از افراد این تیم از ما گلایه کردند که چرا این شرایط پیش آمده است، آن‌طور که من شنیده‌ام یکی از بازیکنان راه‌آهن به هواداران ما فحاشی کرده و همین مسئله باعث درگیری شده است. فرهنگ غنی مردم رشت را بارها هواداران سپیدرود به نمایش گذاشتند،‌ آنها هرگز کار غیراخلاقی انجام نمی‌دهند. در این ماجرا هم احتمالاً عملی از سوی بازیکنان راه‌آهن صورت گرفته که هواداران ما عکس‌العمل نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته دوازدهم گفت: خوشحالیم که بعد از ۱۵ روز دوباره مقابل هواداران خودمان در ورزشگاه عضدی رشت بازی می‌کنیم. سپیدرود در دو سال گذشته در ورزشگاه خانگی خود شکست نخورده است و در این مسابقه هم به دنبال پیروزی هستیم تا همچنان در کورس مسابقه باقی بمانیم.

نظرمحمدی درمورد وضعیت مالکیتی و مالی باشگاه سپیدرود گفت: دو، سه خریدار وجود دارند که الماس‌خاله رئیس هیأت فوتبال استان گیلان مشغول مذاکره با آنهاست و بهترین انتخاب را برای باشگاه انجام خواهد داد، فکر می‌کنم قبل از اربعین حسینی تکلیف خریدار جدید مشخص شود، زیرا الماس‌خاله همیشه در اربعین راهی کربلا می‌شود، می‌خواهد قبل از سفرش وضع مالکیت باشگاه را تعیین کند. ما هم دوست نداریم مدام در مورد مشکلات مالی صحبت کنیم و تمایلم به عنوان مربی این است که تمرکزم بیشتر بر روی مسائل فنی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.