تیم قدیمی فوتبال آلمان به سختی صعود کرد و نایب‌قهرمان سابق اروپا حذف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که سرنوشت بیش‌تر بازی‌های شب اول مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی آلمان با ضربات پنالتی مشخص شد، تیم مونیخ ۱۸۶۰ در ضربات پنالتی به سختی به جمع ۱۶ تیم برتر این رقابت‌ها راه یافت و بایرلورکوزن در نهایت ناباوری حذف شد.

جدال بین مونیخ ۱۸۶۰ دسته دومی با «ورزبرگ کیکر» گمنام تا پایان ۱۲۰ دقیقه بدون گل خاتمه یافت اما مونیخ ۱۸۶۰ در ضربات پنالتی ۴ بر ۳ میزبان خود را شکست داد و به مرحله یک‌هشتم‌نهایی رسید.

در دیگر بازی مهم، بایرلورکوزن پس از تساوی ۲ بر ۲ در ۱۲۰ دقیقه در نهایت تعجب ضربات پنالتی را با نتیجه ۴ بر ۳ به «اشپورت فروندلوته» واگذار کرد.

گل‌های لورکوزن توسط فولاند در دقایق ۲۵ و ۹۵ زده شد و هیلبرت، بازیکن این تیم به اشتباه در دقیقه ۴۷ و فرایبرگر در دقیقه ۱۰۵ برای فروندلوته گل زدند.

در نهایت در رقابتی که با اخراج وندل از فروند لوته در دقیقه ۷۹ همراه شد، میزبان ۱۰ نفره شگفتی بزرگ را رقم زد و با برتری ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی، بایرلورکوزن را حذف کرد.

در سایر بازی‌ها، ساندهاوزن در ضربات پنالتی فرایبورگ نامدار را شکست داد و آرمینیا بیله‌فلد یک بر صفر در زمین دینامودرسدن پیروز شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.