هافبک بلژیکی منچسترسیتی جدال این تیم با شیاطین سرخ در جام اتحادیه انگلیس را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوین دی‌بروین به دلیل مصدومیتی که در بازی اخیر منچسترسیتی برابر ساوتهمپتون دچارش شد نمی‌تواند این تیم را در بازی بعدی‌ در جام اتحادیه انگلیس که یک دیدار حساس برابر منچستریونایتد است همراهی کند.

دومین دربی شهر منچستر فرداشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شود و شاگردان ژوزه مورینیو میزبان مردان پپ گواردیولایی خواهند بود که دو ماه پیش آنها را در همین ورزشگاه با نتیجه ۲ بر یک در لیگ برتر شکست دادند.

برای این بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس پپ گواردیولا نمی‌تواند روی کوین دی‌بروین که در بازی ابتدای هفته جاری برابر ساوتهمپتون از ناحیه ساق پا آسیب دید، حساب کند.

علاوه بر این هافبک بلژیکی ۲۵ ساله‌ ، پابلو زابالتا، مدافع آرژانتینی من‌سیتی که هفته پیش در لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا آسیب دید نیز غایب خواهد بود و این در حالی است که کاپیتان تیم، وینسنت کمپانی هم از قبل مصدوم و غیبتش در این بازی قطعی بود.

گواردیولا سرمربی اسپانیایی من‌سیتی در این خصوص گفت: ضربه‌ای که به پای دی‌بروین وارد آمده به او اجازه بازی نمی‌دهد. امیدوارم او به بازی بعدی‌مان برابر وست‌برموویچ و پس از آن به بازی برابر بارسلونا برسد هرچند وضعیتش برای هفته آینده هم مشخص نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.