مربی سیتیز‌ن‌ها در رابطه با جدال حساس فردا با منچستریونایتد ضمن اعلام مصدومیت دبروین گفت: یونایتد تیم بزرگی و بازی فردا ویژه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا شب ساعت ۲۲:۱۵ دربی حساس شهر منچستر در رقابت جام اتحادیه انگلیس معروف به «لیگ کاپ» برگزار می‌شود.

دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که از وضعیت خوبی برخوردار نیستند و به برد برای شارژ روحی احتیاج دارند.

سیتی پنج بازی است که طعم برد را نچشیده و شیاطین سرخ یکشنبه شکست سنگینی را مقابل چلسی متحمل شده است.

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش بازی فردا ضمن اعلام اهمیت بالای بازی گفت: دربی بسیار ویژه است و ما برای برد پا به اولدترافورد خواهیم گذاشت. یونایتد تیم با کیفتی است و در لیگ شش امتیاز یعنی تنها دو برد از ما عقب هستند.

مربی اسپانیایی در مورد مصدوم‌های تیم اظهار کرد: دبروین و زابالتا به خاطر مصدومیت در دسترس نیستند اما کمپانی ممکن است در دیدار فردا به میدان رود.

وی ادامه داد: از سیستم چرخشی بازیکنان استفاده خواهم کرد زیرا که در پنج بازی متوالی پیروز نشده‌ایم. بازیکنان جوان مطمئنا به کمک ما خواهند آمد و فردا مشخص می‌شود که چه کسانی در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

پپ در مورد ستاره جوان برزیلی که ژانویه در «اتحاد» حاضر می‌شود گفت: گابریل خسوس ۲۰ ساله است و می‌تواند نقش موثری برای ما داشته باشد. فرناندو و فرناندینیو، هم وطن‌های او برای پیشرفت این جوان یاری خواهند کرد.

مدتی است شایعه اعتماد نداشتن گواردیولا به سرخیو آگوئرو در مطبوعات دست به دست می‌شود. وی در این رابطه تصریح کرد: من بسیار خوشحالم که با سرخیو کار می‌کنم. او بازیکن بزرگی است و امیدوارم مدت‌های بسیار در منچستر بماند.

دربی شهر منچستر در رقابت لیگ جزیره حدود یک ماه و نیم پیش برگزار شد و این سیتیزن‌ها بودند که توانستند ۲-۱ پیروز میدان شوند.

باید دید شاگردان مربی اسپانیایی می‌توانند طلسم نبردن خود را در بازی مقابل آقای خاص بشکنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )