درحالی که افتخاری پیش از این به عقد قراردادهای بازیکنان بدون تامین اعتبار اشاره کرده بود، حالا با عدم پرداخت پول توسط اسپانسر تیم منصوریان در معرض تهدید اعتراض بازیکنان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، درست در روزهایی که پرسپولیس بیست درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرد، در استقلال زمزمه های نارضایتی به گوش رسید. در واقع کم کم بازیکنان و کادر فنی می روند تا نارضایتی های خود را علنی کنند آن هم در حالی که استقلال تا حدود زیادی از بحران خارج شده و حالا آرام آرام در جدول شرایط بهتری پیدا می کند.

استقلال تاکنون نتوانسته از اسپانسر خود پول بگیرد که این مسئله خود باری شده روی دوش این باشگاه. از سوی دیگر نه سید پندار توفیقی که نماینده اسپانسر است در باشگاه استقلال در این رابطه حرفی می زند نه سید رضا افتخاری که مدیر عامل است و در مصاحبه هایش نه تنها به این نکته اشاره ای ندارد بلکه زمزمه های کسر قرارداد ها را هم هر هفته گوشزد می کند.

این موضوع برای منصوریان هم خوش آیند نیست، در واقع باید تاکید کرد که عدم پرداخت طلب بازیکنان استقلال که برخی از آنها کل پول سال قبل خود را هم نگرفته اند باری است روی دوش منصوریان و تیمش که هر لحظه ممکن است با عبور از قوانین ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان، تبدیل به معضلی بزرگ و رسانه ای شود.

پیش از این سیدرضا افتخاری از بدون اعتبار بودن قراردادها گلایه کرده بود و تاکنون هم نتوانسته برای پرداخت بخشی از قراردادها تامین اعتبار کند. ادامه این روند می تواند این باشگاه را در معرض خطر قرار دهد چون به هر حال صبر بازیکنان ممکن است تمام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.