ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین در آستانه بازی جام حذفی هلند برابر آیندهوون گفت که باید این دیدار را جدی بگیرند و با تمام توان بازی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم هیرنوین پس از درخشش بی‌سابقه در ۱۰ هفته ابتدایی اردویژه هلند و قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده‌بندی پنجشنبه هفته جاری در چارچوب جام حذفی میهمان تیم مدعی و قدرتمند پی اس وی آیندهوون است.

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم هیرنوین پس از پیروزی اخیر تیمش برابر هراکلس و در پیش بودن بازی جام حذفی گفت: باید این بازی را فراموش کنیم و با تمام توان به مصاف آیندهوون برویم. این دیدار را باید بسیار جدی بگیریم.

وی اظهار داشت: هیرنوین با هدف پیروزی به خانه آیندهوون می‌رود و باید خودمان را مهیای این بازی کنیم. پس از آن می‌توانیم با سنجش موقعیت هیرنوین در جام حذفی به مراحل بالاتری فکر کنیم.

قوچان‌نژاد درباره پیروزی سه بر یک برابر هراکلس در هفته دهم اردویژه هلند گفت: بازی بسیار زیبایی بود که همه اتفاقات آن از گل اول شروع شد. این گل قشنگی بود که سپس گل تساوی هراکلس به ثمر بود. بازی پس از نتیجه تساوی یک بر یک هیجان انگیزتر شد. احساس زیبا و خوبی از به ثمر رسیدن گل دوم توسط سام لارسون که روی پاس من به ثمر رسید دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.