سرمربی کهکشانی‌ها برای کم اهمیت جلوه دادن &#۱۷۱;هو&#۱۸۷; شدن ستاره پرتغالی تیمش توسط هواداران، گفت خود او طعم بی‌مهری هواداران را چشیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان امروز (سه‌شنبه) در کنفرانس خبری پیش از بازی خارج از خانه تیمش برابر کولتورال دپورتیوو لئونسای دسته سومی در دور فت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا، به حمایت از کریستیانو رونالدویی پرداخت که این روزها به خاطر ناکامی‌اش برای گلزنی به شدت تحت فشار قرار گرفته است به خصوص پس از بازی یکشنبه شب کهکشانی‌ها برابر اتلتیک بیلبائو در سانتیاگو برنابئو که در آن هواداران رئال او را «هو» کردند.

زیزو در حمایت از بازیکن ۳۱ ساله تیمش که در سه بازی اخیر رئال‌مادرید تنها یک گل زده است، من دلیل «هو» شدن رونالدو را نمی‌فهمم اما الان که به این وضعیت نگاه می‌کنم می‌بینم که این اتفاق حتی برای خود من هم رخ داد. هواداران از بازیکنان انتظارات زیادی دارند و برنابئو هم مکان خاصی برای فوتبال بازی کردن است. رونالدو این را می‌داند و برایش مهم نیست اگر گاهی اوقات او را هو کنند مهمترین چیز این است که او به مبارزه‌اش ادامه دهد.

زیدان ادامه داد: رونالدو ترجیح می‌دهد که در هر بازی دو سه گل بزند اما من نگران ناکامی‌اش برای گلزنی نیستم چون می‌دانم که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. او الان از تمام فرصت‌هایی که دارد نهایت استفاده را انجام نمی‌دهد اما با کمی تمرکز به زودی دوباره شروع به گلزنی خواهد کرد.

زیزو درباره بازی تیمش برابر کولتورال دپورتیوو لئونسا در جام حذفی اسپانیا هم تأکید کرد: من نسبت به این بازی واقعاً هیجان زده‌ام، اهمیت این بازی هم برای خودم هم برای بازیکنان مشخص است و ما می‌خواهیم این بازی را ببریم. برای این بازی قصد دارم از بازیکنان نیمکت‌نشین استفاده کنم و همه کسانی که در این بازی به میدان می‌روند، آماده خواهند بود. فابیو کوئنترائو به جمع ما برگشته و بازیکن مهمی خواهد بود. همین‌طور کیکو کاسیا که او هم بازی خواهد کرد. همه بازیکنان ما روی این بازی تمرکز دارند.

رئال‌مادرید چهارشنبه از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران به مصاف لئونسا خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.