ناکامی ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها برای گلزنی در رئال‌مادرید، با حذف نام او از فهرست بازیکنانی که در بازی بعدی تیم تحت هدایت زیدان به میدان خواهند رفت، تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا، با وجود آنکه کریستیانو رونالدو برای پایان ناکامی‌اش در گلزنی برای رئال‌‌مادرید لحظه‌شماری می‌کند، زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها نام ستاره پرتغالی‌ تیمش را از فهرست بازیکنانی که چهارشنبه در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا بازی می‌کنند، حذف کرد.

اینطور که پیداست برای زیدان ناراحتی رونالدو از ضعیف بودن آمار گلزنی‌اش در این فصل چندان مهم نیست چرا که فرصت ایده‌آلی که کریس برای بالا بردن شمار گل‌هایش در این فصل داشت را از او گرفته و نامش را از فهرست بازیکنانی که چهارشنبه شب میهمان تیم دسته سومی کولتورال دپورتیوو لئونسا خواهند بود، حذف کرده است.

این بازی می‌توانست به رونالدو برای شکستن طلسم گلزنی‌اش کمک کند اما زیدان ترجیح داده به او استراحت بدهد، همان کاری که رافائل بنیتس، سرمربی پیشین رئال نیز فصل گذشته در همین مرحله از رقابت‌ها انجام داد.

رونالدو دو سال پیش که هدایت رئال برعهده کارلو آنچلوتی بود نیز در این مرحله از جام حذفی اسپانیا برای رئال‌مادرید برابر تیم دسته دومی کورنیا بازی نکرد. در واقع آخرین باری که رونالدو در برای رئال‌مادرید در مرحله یک شانزدهم جام حذفی اسپانیا به میدان رفت، آخرین فصل مربیگری ژوزه مورینیو در سانتیاگو برنابئو بود که او گل دوم پیروزی کهکشانی‌ها را برابر پونفرادینای دسته دومی به ثمر رساند.

رئال‌مادرید چهارشنبه از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران به مصاف لئونسا خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.