تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که بازیکنان این تیم قبل از انجام کارهای تاکتیکی توسط منصوریان در جلسه آنالیز توجیه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲ در کمپ زنده‌یاد حجازی و پشت درهای بسته برگزار شد.

* قبل از شروع تمرین بازیکنان ۴۵ دقیقه فیلم مسابقه گذشته فولاد مقابل تراکتورسازی را تماشا کرده و سرمربی آبی‌پوشان بازیکنان تیمش را در خصوص نقاط ضعف و قوت حریف روز پنجشنبه توجیه کردند.

* با توجه به تغییر شرایط آب و هوایی تهران امروز استقلالی‌ها با لباس‌هایی متفاوت و البته مجهزتر نسبت به روزهای گذشته تمرین کردند.

* سبو شهبازیان مدافع دهه ۷۰ تیم استقلال که به نوعی همبازی منصوریان هم محسوب می‌شد قبل از شروع تمرین با سرمربی تیم استقلال دیدار کرد. در این ملاقات منصوریان خاطرات خود را با شهبازیان مرور کرده و یادآور سال‌های گذشته شدند.

* لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی آبی‌پوشان در تمرین امروز حضور داشت و پا به پای سایر همبازیانش تمرین کرد. همچنین ووریا غفوری که روز گذشته تنها ۳۰ دقیقه در کنار استقلالی‌ها حضور داشت امروز در تمامی برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شرکت کرد.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن پرداخته و سپس در دو گروه کار تاکتیکی انجام دادند. در بخش بعدی فوتبال درون‌تیمی صورت گرفت ضمن آنکه مدافعان استقلال زیر نظر محمد خرمگاه تمرینات اختصاصی انجام دادند.علیرضا منصوریان مثل روزهای گذشته در کنار بازیکنان پا توپ شد و با تذکراتش شاگردانش را هدایت می‌کرد.

* نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

* آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال فردا برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان عصر روز چهارشنبه تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸ به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.