مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: با تعدادی از بازیکنانی که روز گذشته نامه امضا کرده بودند صحبت کردیم و امروز نیز در خصوص زمان‌بندی پرداخت چک با خداداد عزیزی به جمع‌بندی نسبی رسیدیم.

علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تأیید خبر مسئولیت فنی خداداد عزیزی در تیم سیاه‌جامگان گفت: فعلا عباس دهقانی در بازی آینده هدایت سیاه‌جامگان را بر عهده خواهدداشت و بعد از آن با مشورت خداداد عزیزی سرمربی جدید را طی هفته آینده انتخاب خواهیم کرد.

وی در خصوص کناره‌گیری بازیکنان سیاه‌جامگان از تمرینات و بازی‌های این تیم که روز گذشته با تنظیم یک نامه صورت گرفته بود، گفت: این مسئله حل شد و تیم امروز از ساعت ۱۳ در زمین پارک ملت مشهد تمرینات خودرا پیگیری خواهد کرد.

عباسی تأکید کرد: آن نامه ای که تنظیم شده مسائلی داشت که در هر صورت چند نفر از بازیکنان با ما صحبت کردند و فعلا مشکل حل شده است.

وی افزود: امروز نیز در خصوص زمان‌بندی صدور چک‌ها با خداداد عزیزی صحبت کردیم و ان‌شاءالله مشکلات مالی بازیکنان نیز حل خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که چه تضمینی وجود دارد دوباره بازیکنان چنین تصمیماتی نگیرند، گفت‌: متأسفانه اتفاقاتی می‌افتد که مردم مشهد دلایلش را می‌دانند من نیازی به توضیح ندارم ولی امیدوارم که دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.