سرمربی تیم پدیده خراسان از پیوستن رضا حقیقی به این تیم استقبال می کند و معتقد است که این بازیکن با تجربه می تواند به تیم پدیده کمک کند.

رضا مهاجری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از پیوستن رضا حقیقی به پدیده کاملا با خبر بودم. بعد از آن که مطلع شدم رضا حقیقی شرایط پیوستن به پدیده را دارد، خودم دو روز پیش با او یک جلسه کامل گذاشتم و شرایط او را خوب دیدم. بعد از آن جلسه من موافقتم را با جذب این بازیکن اعلام کردم و سایر امور را هم به باشگاه سپردم. من به ریز قرارداد بازیکنان و نحوه قرارداد های آنها کاری ندارم چون این موضوعات در حیطه اختیارات باشگاه و مدیریتش می باشد. امروز که دیدم باشگاه با حقیقی به توافق رسید، از این موضوع استقبال کردم.

سرمربی تیم پدیده در پاسخ به این سئوال که آیا در این مقطع حقیقی قرار است به پدیده کمک کند یا تیم پدیده به حقیقی، پاسخ داد: این واضح است در این مقطع بیشتر تیم پدیده به حقیقی کمک میکند تا او به شرایط آرمانی بازگردد. اما بعد از آن قرار است که حقیقی به پدیده کمک کند. ضمن این که ما انتظار داریم زمان بازگشت حقیقی به دوران اوجش خیلی طولانی نشود و به زودی بتوانیم از خدمات او در تیم استفاده کنیم.

مهاجری در خصوص نتایج تیم پدیده و حضور این تیم در رده های پایین جدول رده بندی اظهار داشت: من بابت این نتایج و جایگاه تیم تا به اینجای کار واقعا ناراحتم. اما اصلا نگران نیستم و یقین دارم که تیم به زودی از این شرایط خارج خواهد شد.

تیم پدیده در هفته دهم رقابت های لیگ برتر میهمان تیم صبای قم می باشد و سرمربی این تیم در خصوص این بازی چنین می گوید: شرایط هر دو تیم مثل هم است. تعارف نداریم. هر دو تیم در پایین جدول قرار دارند و امتیاز از دست دادن برای هیچ یک از دو تیم خوب نیست. تیم ما که در این بازی به دنبال پیروزی است. بعید می دانم که تیم صبا هم برای حداقل امتیاز و نباختن به میدان بیاید. در این بازی مساوی نه به درد ما میخورد و نه به درد صبا. پس هر دو تیم چاره ای نداریم جز این که با تمام قوا برای پیروزی به میدان بیاییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.