بازیکن تیم فوتبال جوانان گفت: هیچ فرصت و موقعیتی به ازبکستان ندادیم و با ارائه یک فوتبال زیبا و سطح بالا توانستیم مجوز صعود به جام جهانی را به دست بیاوریم.

امید نورافکن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل ازبکستان گفت: از همان زمانی که کادر فنی اسامی ۱۱ بازیکن حاضر در این مسابقه را اعلام کرد شرح وظایف تک‌تک نفرات را به آنها گوشزد کردند. خوشبختانه در جریان بازی هم توانستیم به توصیه‌های کادر فنی به بهترین شکل عمل کنیم و عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. هیچ فرصت و موقعیتی به ازبکستان ندادیم و با ارائه یک فوتبال زیبا و سطح بالا توانستیم مجوز صعود به جام جهانی را به دست بیاوریم. حضور در جام جهانی اتفاق بزرگی در زندگی فوتبالی تمام بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها خواهد بود.

وی در مورد عملکرد خوب خط دفاعی ایران در این مسابقات و اینکه تنها یک گل دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: فردی که در دوره‌های مختلف المپیک و چند دوره جام جهانی به عنوان سرمربی حضور داشته است اینجا بیان کرد که تیم ملی ایران در دیدار مقابل قطر، ژاپن و یمن بهترین ساختار دفاعی را داشته‌ است. تک گلی که ما در این مسابقات در دیدار مقابل قطر دریافت کردیم روی نفوذی بود که از جناح راست خط دفاعی ما صورت گرفت و ارسال بازیکن حریف به طور اتفاقی به ران پای بازیکن ما برخورد کرد تا یک گل زشت و تصادفی را دریافت کنیم. باور کنید اگر ۱۲۰ دقیقه بازی ایران و قطر طول می‌کشید به خاطر تلاش بازیکنان آنها نمی‌توانستند به گل برسند. خوشبختانه این عملکرد خوب در سه بازی بعدی تداوم پیدا کرد و ما توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم.

مدافع تیم ملی جوانان در رابطه با دیدار مرحله نیمه نهایی جوانان ایران مقابل عربستان تصریح کرد: عربستان حریف قدرتمندی است همیشه از این موضوع نگران هستم که خدای ناکرده نکند ما در این دیدار در باد صعود به جام جهانی بخوابیم و کمی مغرور بازی کنیم به هر حال مربیان از لحاظ روحی و روانی با ما کار می‌کنند تا با روحیه مضاعف و شرایط بهتر به مصاف حریف برویم.

نورافکن در پایان گفت: خدا را بابت صعود به جام جهانی شکر می‌کنم و جا دارد از مربیان‌مان بابت تلاش‌هایی که در یک سال اخیر انجام دادند تشکر کنم. امیدوارم این موفقیت‌ها در راستای صعود به جام جهانی تداوم یابد و تیم ملی جوانان باز هم افتخارآفرین ظاهر شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )