بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان گفت: فعلاً باید مرحله به مرحله پیش برویم و فقط به بازی با عربستان فکر می‌کنیم.

رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل ازبکستان و صعود به جام جهانی گفت: بازی بسیار سختی در پیش داشتم ازبکستان به عنوان صدرنشین صعود کرده بود و می‌خواست مقابل ما به موفقیت برسد. خوشبختانه توانستیم این تیم را با تاکتیک‌های کادر فنی شکست دهیم و ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی راهی جام جهانی شویم.

وی در مورد ۲ گلی که به ثمر رساند و اینکه روی گل دوم یک استارت انفجاری زد، تصریح کرد: در بازی مقابل ژاپن هم از دوازه‌بان حریف رد شدم ولی توپ را مدافع بیرون کشید. خوشبختانه استارتی که در این بازی زدم نتیجه داد و توانستم با یک ضربه دقیق گل دوم تیم را بزنم و حاصل تلاش کل تیم را توانستم به گل تبدیل کنم.

مهاجم تیم ملی جوانان در مورد قرعه سخت تیمش در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: اتفاقاً سخت بودن قرعه به سود ما شد شما دیدید ما در مقابل یمن که از سه حریف دیگر قدرت کمتری داشت عملکرد ضعیف‌تری داشتیم ما مقابل تیم‌های قوی بسیار بهتر کار می‌کنیم و این مسئله انگیزه ما را بیشتر می‌کند.

جعفری در رابطه با دیدار مقابل عربستان در مرحله نیمه‌نهایی تصریح کرد: علاوه براینکه این مسابقه در مرحله نیمه‌نهایی برگزار می‌شود مسابقه برابر عربستان همیشه برای ایرانی‌ها حساسیت ویژه‌ای دارد ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با تمرکز بالا و روحیه خوب بتوانیم در این مسابقه عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم و باز هم دل مردم را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه آیا این تیم پتانسیل قهرمانی را دارد، عنوان کرد: فعلاً باید مرحله به مرحله پیش برویم و فقط به بازی با عربستان فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی جوانان در پایان گفت: از پدر و مادر و مخصوصاً برادرم که در این مدت روحیه زیادی به من دادند تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه سلامت باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.