بازیکن تیم ملی جوانان گفت: با تیم ملی نوجوانان تجربه صعود به جام جهانی را داشتم و خوشحالم که این اتفاق با تیم ملی جوانان هم رخ داد.

رضا کرملاچعب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی جوانان ایران و صعود به جام جهانی گفت: واقعاً از کسب این نتیجه خوشحالم با تیم ملی نوجوانان تجربه صعود به جام جهانی را داشتم و خوشحالم که این اتفاق با تیم ملی جوانان هم رخ داد. متأسفانه آن دفعه که با تیم ملی نوجوانان به جام جهانی رفتم نتوانستم بازی کنم اما خوشحالم که بعد از ۱۶ سال توانستیم مجوز صعود به جام جهانی را بگیریم و امیدوارم طلسم ۴۰ سال قهرمان نشدن را هم بشکنیم.

وی در مورد اینکه ایران پتانسیل قهرمان شدن را دارد، گفت: تیم ملی جوانان پتانسیل بسیار بالایی دارد و می‌تواند به موفقیت برسد. ما تمام تلاش‌مان را در ادامه مسابقات می‌کنیم.

هافبک تیم ملی جوانان در رابطه با دیدار مرحله نیمه‌نهایی مقابل عربستان تصریح کرد: به عربستان هم مثل سایر حریفان نگاه می‌کنیم نمی‌خواهیم تفکر احساسی به این مسابقه داشته باشیم تا کیفیت ما تحت تأثیر مسائل حاشیه دیدار با تیم‌های عربی قرار بگیرد. ما با توصیه‌های مربی با تجربه و خوبی که داریم با نگاهی حرفه‌ای به مصاف عربستان می‌رویم و سعی می‌کنیم این تیم را شکست دهیم.

کرملاچعب در مورد اینکه تیم ملی جوانان در تورنمنت اخیر تنها یک گل دریافت کرده است، گفت: خدا را شکر دفاع تیمی ما عملکرد خوب و بی‌نقصی دارد. عملکرد خوب دفاع حاصل کار یک نفر نیست بلکه تمامی ۱۱ بازیکن کیفیت و عملکرد خوبی دارند که باعث شده گل‌های کمی دریافت کنیم. باور کنید روحیه بالای بازیکنانی هم که روی نیمکت می‌نشینند روی این اتفاق بی‌تأثیر نیست ما تیم‌مان یک دست است و این مسئله عاملی مهم برای رسیدن به موفقیت است.

وی در پایان عنوان کرد: از مسئولان و عزیزانی که برای این تیم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم مقابل عربستان و سایر حریفان هم به پیروزی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.