سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران موفقیت صعود این تیم به جام جهانی ۲۰۱۷ کره جنوبی را متعلق به تمام ایران دانست و از کارلوس کی روش نیز قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در نشست خبری پس از بازی برابر ازبکستان که با پیروزی دو بر صفر تیمش به پایان رسید، گفت: از کارلوس کی روش تشکر می کنم که تاثیرات زیادی در فوتبال ایران پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان در پنج سال گذشته داشت.

پیروانی در ادامه اظهار داشت: سابقه حضور تیم فوتبال جوانان ایران در جام جهانی مربوط به سال های بسیار قبل است. ما بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داشتیم، اما فرصتی برای صعود به جام جهانی پیدا نمی کردیم. امروز می خواستم ذهنیت بازیکنانم را تغییر دهم و به همین خاطر موفقیت را به دست آوردیم.

سرمربی تیم جوانان ایران سپس افزود: این موفقیت فقط متعلق به من نیست. صعود به جام جهانی موفقیتی برای تمام مربیانی که با تیم های زیر ۱۹،۱۶ و ۲۳ ساله ها کار می کنند و همچنین تیم های ایرانی است. من این موفقیت را به همکارانم که با من در این اتفاق مشارکت داشتند تقدیم می کنم.

پیروانی در خاتمه گفت: قبل از هر چیز از تمامی مربیانم به خصوص کارلوس کی روش که نکات زیادی به من آموختند تشکر می کنم. او در ملاقات های زیادی که با من داشت کمک کرد تا برنامه های تیم فوتبال جوانان ایران را تغییر دهم و به موفقیت برسیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )