مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: مدعیان طبیعتاً امتیاز از دست می‌دهند، ولی مهم این است که ما خوب امتیاز جمع کنیم.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شرایط فعلی استقلال گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و رفته رفته به بالای جدول نزدیک می‌شویم. کسب سه برد پیاپی باعث شد که استقلال وضعیت بهتری پیدا کند و حالا برای ما مهم این است که قبل از تعطیلات به یک پیروزی دیگر دست پیدا کنیم، به همین دلیل بازی با فولاد اهمیت فراوانی برای استقلال خواهد داشت.

وی در ادامه در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر خاطر نشان کرد: استقلال تیم بزرگی است و همیشه مدعی قهرمانی محسوب می‌شود. ما فقط باید امتیاز جمع کنیم و هیچ توجهی به تیم‌های بالای جدول از جمله پرسپولیس و تراکتورسازی نداریم که چه نتایجی می‌گیرند. مدعیان طبیعتاً امتیاز از دست می‌دهند، ولی مهم این است که ما خوب امتیاز جمع کنیم و کار خودمان را انجام دهیم.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال از آمادگی این تیم برای تقابل با فولاد خوزستان یاد کرد و اظهار داشت: بازی بسیار سختی درپیش داریم، هرچند که معتقدم هیچ تیمی در لیگ برتر بازی آسان ندارد. فولاد در این چند هفته جان گرفته است و با حضور بازیکنانی مثل شریفات و انصاری در ۵۰ متر رو به جلو تیم پرقدرتی است. با این حال ما استقلال هستیم و فقط برای پیروزی به اهواز می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.