نشریه معتبر &#۱۷۱;فرانس فوتبال&#۱۸۷; از امروز به صورت تدریجی شروع به معرفی کاندیدای کسب توپ طلا کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «فرانس فوتبال» در پی پایان دادن به همکاری‌اش با فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از صبح امروز (دوشنبه) به‌طور رسمی شروع به معرفی ۳۰ کاندیدایی کرده که نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۶ هستند. این نشریه که هر دو ساعت یک بار نام پنج کاندیدای کسب توپ طلا را اعلام می‌کند، پیش از این نام ۱۰ فوتبالیست را که شانس کسب این عنوان را داشتند، اعلام کرده بود.

اسامی ۱۰ نامزد اولی که «فرانس فوتبال» اعلام کرده بود به این شرح است: سرخیو آگروی آرژانتینی از منچسترسیتی، پی‌یر امریک اوبامیانگ گابنی از بورسیا دورتموند، گرث بیل ولزی از رئال مادرید، جان‌لوئیجی بوفون ایتالیایی از یوونتوس، کریستیانو رونالدوی پرتغالی از رئال مادرید، کوین دی‌بروین بلژیکی از منچسترسیتی، پائولو دیبالای آرژانتینی از یوونتوس، دیه‌گو گودین اروگوئه‌ای از اتلتیکومادرید، آنتوان گریزمان فرانسوی از اتلتیکومادرید و گونزالو ایگواین آرژانتینی از یوونتوس.

پنج نامزدی که در سری سوم «فرانس فوتبال» اقدام به معرفی آنها کرد، عبارتند از:زلاتان ابراهیموویچ سوئدی از منچستریونایتد، آندرس اینیستای اسپانیایی از بارسلونا، کوکه اسپانیایی از اتلتیکومادرید، تونی کروس آلمانی از رئال مادرید و روبرت لواندوفسکی لهستانی از بایرن مونیخ.

انتخاب بهترین بازیکن جهان از این پس بر عهده روزنامه‌نگاران از سرتاسر جهان خواهد بود و دیگر کاپیتان‌ها و مربیان ملی نقشی در آن نخواهند داشت. رده‌بندی نهایی کاندیداهای اعلام شده و البته برنده این عنوان در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۳ آذر) معرفی خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.