عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مهمترین هدف ما مشخص کردن صورت‌های مالی است و این کار را به طور دقیق پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس فرشید گلزاده پس از پایان جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در مورد جلسه روابط عمومی و مدیریت باشگاه صحبت می‌کند خوشبختانه اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. ساختار و انضباط مالی خوبی در باشگاه به وجود آوردیم و اسناد مالی و صورتهای آن تا پایان هر سال مشخص خواهد شد. در صورت رخ دادن این اتفاق دیگر برخی از مشکلات گذشته و هزینه هایی که به باشگاه تامین می‌شد اتفاق نخواهد افتاد. این مهمترین اتفاقی است که در حال رخ دادن است. ما باید علاوه بر این کار بحث درآمدزایی را هم داشته باشیم.

وی در رابطه با مکان اردوی پرسپولیس و درخواستی که برانکو ایوانکویچ داشته است تصریح کرد: برانکو به باشگاه پیشنهادی ارائه کرده که در صورت لزوم طاهری سرپرست باشگاه این مسئله را مطرح می‌کند اگر از نظر سرمربی باشگاه این اردو لازم باشد آن را انجام می‌دهیم.

وی در رابطه با اینکه آیا با تغییر وزیر ورزش در مدیریت باشگاه هم تحول ایجاد می‌شود اظهار داشت: باید دید نظر وزیر جدید چه چیزی است. باشگاه پرسپولیس این روزها ثبات خوبی دارد. قطعا دیدگاه و تصمیم وزیر در این امر موثر خواهد بود. 

گلزاده در ادامه در رابطه با شرایط پرسپولیس عنوان کرد: در همه زمینه ها پشتیبانی لازم از تیم صورت می‌گیرد این مسئله نوید خوبی برای هواداران است با توجه به اینکه هیات مدیره و باشگاه حمایت خوبی از تیم دارد این مسئله به مدیریت و کادر فنی دلگرمی می‌دهد تا انشاءالله این مسئله با موفقیت تیم همراه شود.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه پرسپولیس هم صاحب مدیرعامل خواهد شد تاکید کرد: انشاءالله با دستور وزیر جدید این اتفاق رخ دهد هر زمان که وزیر مستقر شد یکی از پیگیری‌های ما تعیین تکلیف این مسئله خواهد بود. 

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در مورد کسر قرارداد بازیکنان خارجی پرسپولیس صحبتی انجام شد گفت: امروز در مورد این مسائل صحبت نشد اگر بحثی در این مورد صورت بگیرد حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه برخی از همکاران او در محلی که مشغول فعالیت است امروز به باشگاه آمدند عنوان کرد: این جلسات برای بحث‌های اجرایی و سیستم ساختاری بود. مسئله خاصی نیست.

گلزاده در رابطه با  اینکه آیا ممکن است اسپانسر باشگاه تغییر کند گفت: فعلا چنین تصمیمی نداریم. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.