فوق‌ستاره پرتغالی رئال‌مادرید قصد نداشته گل موراتا را مردود جلوه دهد و در این ماجرا او مظلوم واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (یکشنبه) رئال‌‎مادرید برابر اتلتیک بیلبائو در هفته نهم لالیگای اسپانیا، گلی که آلوارو موراتا در دقیقه ۸۴ به ثمر رساند و کهکشانی‌ها را به پیروزی ارزشمندی در سانتیاگوبرنابئو سوق داد، بحث‌برانگیز شد.

در تصاویر منتشر شده از صحنه گل موراتا، حرکت عجیبی از رونالدو سر می‌زند، به طوری که به نظر می‌رسد، فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها با اشاره دستش معتقد است که گل موراتا در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. رسانه‌های مختلف از جمله رسانه‌های مادریدی حرکت رونالدو را حرکتی عجیب توصیف کرده‌اند، اما حالا یکی از رسانه‌های انگلیسی این موضوع را قویاً تکذیب کرد.

اِد مایلون، خبرنگار و مقاله‌نویس روزنامه «دیلی میرر» در توضیح ماجرا می‌گوید: «رونالدو اخلاق عجیبی دارد و به هنگام گلزنی تیمش معمولاً دستش را بالا می‌گیرد و به کمک داور نگاه می‌کند. نمونه‌های مشابه زیادی از این حیث در مورد او وجود دارد. در واقع کریستیانو با این حرکت می‌خواهد مطمئن شود که گل تیمش صحیح است. در مورد گل شب گذشته موراتا هم این احتمال وجود داشته که داور خطای موراتا را به روی دروازه‌بان بیلبائو بگیرد، به همین خاطر دست خود را بالا گرفته تا داور به اشتباه گل وی را مردود اعلام نکند. پس خیلی ساده است که رونالدو می‌خواسته گل آلوارو مردود اعلام نشود، نه اینکه بکوید گل او آفساید است.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.