خبرنگارانی که برای پوشش خبری تمرین امروز استقلال به ورزشگاه آزادی رفته بودند از رفتار منصوریان با آنها اظهار گلایه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین ظهر امروز آبی‌پوشان پس از یک روز استراحت در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

سرمربی آبی‌پوشان به میثم مجیدی بابت روز تولدش تبریک گفت.

روزبه چشمی همانند روزهای گذشته به طور انفرادی و زیر نظر پزشک تیم تمرین کرد.

خبرنگارانی که برای پوشش خبری تمرین امروز آبی پوشان به ورزشگاه آزادی آمده بودند با درهای بسته روبرو شدند و سرمربی استقلال هم بدون توجه به آنها وارد ورزشگاه شد که این مساله باعث ناراحتی خبرنگاران شد.

دکتر امین نوروزی در تمرین آبی پوشان حاضر شد و دقایقی با منصوریان به طور اختصاصی نسبت به وضعیت جسمی بازیکنان خصوصاً حیدری و روزبه چشمی صحبت کرد. او سپس به تست جسمانی از روزبه چشمی پرداخت تا میزان آمادگی او را مشخص کند.

خسرو حیدری که در دیدار برابر سایپای تهران به دلیل آسیب دیدگی تنها یک نیمه بازی کرده بود، امروز در تمرینات گروهی حاضر شد.

یعقوب کریمی که روز شنبه به دلیل سرماخوردگی شدید در تمرین حضور نداشت امروز با ماسکی که به صورت زده بود تمرین کرد.

بهتاش فریبا و نصراله عبدالهی نیز در گوشه ای از زمین نظاره گر تمرین آبی پوشان بودند.

سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و ضمن گفتن تبریک به میثم مجیدی بابت تولدش از بازیکنانش خواست با تمرینات جدی که انجام می دهند، خود را برای دیدار برابر فولاد خوزستان آماده کنند.

پس از صحبت های منصوریان، بازیکنان ابتدا زیر نظر استیوجونز بدنهای خود را گرم کردند و سپس به کارهای سرعتی و کششی پرداختند. در بخش بعدی بازیکنان زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی برای دیدار برابر فولاد خوزستان ادامه دادند.

آبی پوشان در بخش پایانی تمرین یک فوتبال درون تیمی هم انجام دادند و سرمربی استقلال برخی اوقات بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه ۶ آبان ماه از ساعت ۱۶:۴۰ از هفته دهم لیگ شانزدهم در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.