تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی و در حضور ۳ بازیکنی که در تمرین روز شنبه حضور نداشتند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز تعطیلی از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات آماده‌سازی خود را برای بازی با فولاد خوزستان پیگیری کرد.

*کاوه رضایی، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی سه بازیکنی که در تمرین دو روز پیش غایب بودند امروز پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

*لئوناردو پادوانی در تمرین امروز غایب بود.

*یعقوب کریمی که به دلیل سرماخوردگی در بیمارستان هم بستری شده بود امروز با ماسک در محل تمرین تیمش شرکت کرد.

*میثم مجیدی امروز سالروز تولد خود را جشن گرفت و به همین علت با جعبه‌های شیرینی به محل تمرین آمد.وی شیرینی را بین بازیکنان پخش کرد و آنها نیز به مجیدی تبریک گفتند.

*قبل از شروع تمرین منصوریان شاگردانش را دور هم جمع کرد و پس از گفت‌وگویی کوتاه به آنها از بازیکنان خواست تا برای میثم مجیدی دست بزنند.

*علی قربانی و فرشید باقری دو بازیکنی بودند که امروز زیر نظر استیو جونز تمرینات اختصاصی کردند. باقری در تمرین روز شنبه نیز به صورت اختصاصی تمرین کردند.

*دکتر نوروزی در محل تمرین امروز استقلال حضور داشت.

*با توجه به تصمیم سرمربی استقلال امروز عکاسان تنها در ۳۰ دقیقه ابتدایی پوشش تصویری برنامه‌های آماده‌سازی استقلال را انجام دادند.

*ووریا غفوری مدافع ملی پوش استقلال بعد از ۳۰ دقیقه محل تمرین آبی پوشان را ترک کرد.

*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در گروه‌های مختلف کار تاکتیکی کردند. در بخش بعدی نیز فوتبال درون تیمی در قالب دو گروه سبز و نارنجی صورت گرفت که منصوریان خودش در این بازی پا به توپ شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز پنج‌‌شنبه در ورزشگاه غدیر شهر اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.