مصاحبه های اخیر مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال راه آهن منجر به دلخوری مسئولین و مدیران این باشگاه از سرمربی تیم خودشان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پاشازاده سرمربی تیم راه آهن اخیرا با انجام مصاحبه هایی به انتقاد از این باشگاه پرداخته و مدعی شده که مخارج و هزینه های روزمره این تیم توسط دوستان و آشنایانش تامین می شود. این موضوع مدیران باشگاه راه آهن را به واکنش وا داشت.

مدیرعامل باشگاه راه آهن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این که باشگاه راه آهن هم نقاط ضعفی دارد شکی نیست. ما می پذیریم که مشکلات و کمبودهایی داریم که در راس آن نیز کمبودهای مالی قرار دارد. ما نیز مثل خیلی از باشگاه های دیگر نتوانسته ایم تاکنون هیچ بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی را پرداخت کنیم و این مشکل را می پذیریم و از این بابت نیز شرمنده بازیکنان و مربیان مان هستیم. اما این که تیم ما لنگ مخارج و هزینه های روزمره است دیگر قدری بی انصافی است.

حسین رشیدی ادامه داد: خدا را شکر تاکنون همه هزینه های مربوط به سفر و تدارکات تیم توسط مالک باشگاه پرداخت شده. ضمن این که در چند نوبتی هم که پاداش پیروزی پرداخت شده، آن هم توسط خود باشگاه تامین شده است. لذا قدری بی انصافی است اگر مشکلات مالی که البته وجود دارد را اینچنین بزرگ کنیم و با غلو درباره آن صحبت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.