جمعی از پیشکسوتان تیم استقلال به منظور رویارویی با تیم پیشکسوتان بارسلونا ساماندهی می‌شوند تا در یک دیدار دوستانه به مصاف هم بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال که متشکل از تعدادی از بازیکنان این تیم در دهه ۹۰ میلادی می باشد، به منظور رویارویی با تیم پیشکسوتان بارسلونا، ساماندهی می شوند.

این دیدار دوستانه که با هدف تجلیل از نیم قرن زحمات منصور پورحیدری برای استقلال برنامه ریزی شده، بعد از ماه صفر برگزار می شود.

سیدکاظم اولیایی مدیرعامل باشگاه استقلال در سال ۱۹۹۰ که با این تیم به مقام قهرمانی باشگاه های آسیا رسید با تایید این مطلب به خبرنگار مهر گفت: چهارشنبه شب ضیافتی به همین منظور تدارک دیده شده که در آن حدود ۵۰ بازیکن سابق استقلال دعوت هستند.

وی در تشریح بیشتر این رویداد گفت: بازیکنانی که قرار است برای این بازی آماده شده و در قالب تیم پیشکسوتان استقلال به میدان بروند، از میان این نفرات انتخاب خواهند شد. همچنین تمرینات این تیم نیز تا زمان برگزاری مسابقه به صورت دو روز در هفته برگزار می شود.

گفتنی است که سرمربی این تیم پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته تیم استقلال است. هنوز به طور دقیق زمان برگزاری این مسابقه مشخص نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.