سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت:‌ با تمام قدرت مقابل استقلال در جام حذفی بازی می‌کنیم.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی ۲ بر صفر مقابل فولاد یزد در هفته یازدهم لیگ دسته اول گفت:‌ ما فوتبال‌مان را با برنامه انجام می‌دهیم و بازیکنان ما هم تلاش می‌کنند طبق این برنامه پیش بروند و به هدف‌مان برسیم. فولاد یزد تیمی است که سپیدرود رشت و اکسین را متوقف کرده بود. بنابراین تیم گردن کلفتی و چغری بود. در بازی‌های گذشته برای ما پیش آمده بود که ۲ بر صفر از حریف پیش باشیم در نهایت بازی با نتیجه مساوی تمام شده بود. بازیکنان ما در این مسابقه هم کمی استرس داشتند اما در نهایت به پیروزی رسیدیم.

وی در مورد اینکه چقدر جدول لیگ یک در هفته یازدهم واقعی است، گفت: این جدول هنوز هم واقعی نیست. جدول واقعی در اواخر فصل و نیم‌فصل دوم مشخص می‌شود. در ابتدای فصل اختلاف ما با بالای جدول ۱۱ امتیاز بود و اکنون اختلاف ما با صدر ۶ امتیاز است. تیم صدرنشین ۲۲ امتیازی است و ما ۱۶ امتیاز داریم. با این حال تیم‌های دیگری هم ۱۶ امتیازی هستند. همه چیز در جدول در نیم‌فصل دوم و به خصوص آخر فصل مشخص می‌شود. در این جدول تغییرات زیادی رخ خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد دیدار با استقلال در روز ۱۰ آبان در جام حذفی بیان داشت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و اگر تیم‌ها حریفان خود را دست‌کم بگیرند با مشکل مواجه می‌شوند. بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انگیزه مضاعفی به بازیکنان ما می‌دهد و ما با تمام توان مقابل استقلال بازی خواهیم کرد.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه می‌توانند استقلال اوج گرفته را شکست دهند، گفت: هر تیمی را می‌توان برد به شرط آنکه برنامه و امکانات داشت ضمن اینکه شانس هم در نتایج فوتبال دخیل است. ما با تمام توان مقابل استقلال بازی خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه می‌خواهد استقلال را در ۹۰ دقیقه ببرد یا ۱۲۰ دقیقه، گفت: تلاش می‌کنیم بازی خوبی را مقابل استقلال انجام بدهیم.

سرمربی سابق ذوب‌آهن در مورد افتخاراتش در جام حذفی گفت: ۲ بار با سپاهان و یک بار با ذوب‌آهن قهرمان جام حذفی شدم البته قهرمانی‌ام در ذوب‌آهن زمانی بود که خودم سرمربی تیم بودم.

ابراهیم‌زاده در مورد انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن و اینکه او قرار بود سرمربی این تیم شود، گفت: در این مورد هیچ صحبتی ندارم و فقط برای تیم‌های اصفهانی آرزوی موفقیت دارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )