عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ما از تصمیم مهدی تاج برای بازخرید بازنشسته‌های فدراسیون حمایت می‌کنیم، وی حتی مبلغ بازخرید آنها را هم تامین کرده‌ است.

محمود شیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه‌ای که روز گذشته با مهدی تاج داشت گفت: جلسه دو ساعته خوبی با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم و بحث‌های مفصلی در این نشست مطرح شد. رئیس فدراسیون توانسته آرامش خوبی به ارکان فدراسیون ایجاد کند ضمن اینکه تیم‌های ملی ما و به ویژه تیم بزرگسالان به خوبی درخشیده است و نتایج خوبی گرفته. مهدی تاج هم مشکلات مالی فدراسیون را تا پایان سال برطرف کرده است.

شیعی در مورد بحث کنار گذاشتن بازنشسته‌ها از فدراسیون فوتبال گفت: هیات رئیسه به خوبی از این تصمیم قانونی رئیس محترم فدراسیون حمایت می‌کند. مهدی تاج هم به من گفت که این مسئله را به امور اداری فدراسیون ابلاغ کرد و همچنین مبلغ بازخریدی بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال را هم تامین کرده است. ما هم از این تصمیم حمایت می‌کنیم. ضمن اینکه باید توجه داشته باشیم که این قانون باید برای همه اجرا شود و همه در برابر قانون برابر هستند.

شیعی در مورد بحث حضور عزیزی خادم به عنوان رئیس سازمان لیگ گفت: به نظر من ایشان می‌تواند در سازمان لیگ فعالیت کند. یک مدیر اقتصادی و جوان است که فوتبال را هم به خوبی می‌شناسد و ارزیابی ما نسبت به حضور ایشان مثبت است با این حال هنوز رئیس فدراسیون در مورد انتخاب رئیس سازمان لیگ و همچنین برخی از کمیته‌های فدراسیون فوتبال به جمع بندی نهایی نرسیده است.

وی در مورد بحث بلیت فروشی و قرارداد امضا شده با شرکت برهان مبین گفت: مهدی تاج معتقد است که بلیت فروشی باید به باشگاه‌ها واگذار شود و قرارداد امضا شده با این شرکت قرارداد مثبتی نیست و پیگیر واگذاری بلیت فروشی به باشگاه‌ها به طور جدی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.