تیم تحت رهبری پپ گواردیولا مقابل میهمان خود، ساوتهمپتون تن به تساوی داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد پذیرای ساوتهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا که از دو بازی قبلی خود در این رقابت‌ها تنها یک امتیاز کسب کرده بودند، در این دیدار هم با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شدند.

منچسترسیتی که در دقیقه ۲۷ بازی دروازه‌اش توسط ناتان رِدموند باز شد، با گلی که کلچی ایهناچو در دقیقه ۵۵ به ثمر رساند، از یک شکست خانگی گریخت. کلچی در ابتدای نیمه دوم به جای کوین دی‌بروین به زمین آمده بود.

آبی‌های شهر منچستر با این تساوی ۲۰ امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال مجدداً به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بازگشتند. ساوتهمپتون هم ۱۳ امتیازی شد و در مکان هشتم جدول ایستاد.

پرونده هفته نهم لیگ برتر انگلیس عصر امروز با انجام دیداری بین دو تیم چلسی و منچستریونایتد بسته می‌شود. این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار می‌شود.

در جدول این مسابقات، منچسترسیتی با ۲۰ امتیاز (تفاضل گل ۱۱+) صدرنشین است، آرسنال با ۲۰ امتیاز (تفاضل گل ۱۰+) در مکان دوم جای دارد و لیورپول هم با ۲۰ امتیاز (تفاضل گل ۹+) سوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.