مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد انتقاد اعضای تراکتورسازی به وقت‌کشی حریف، گفت: وقتی تیمی در زمین خودش نمی‌تواند پیروز شود این مسائل مطرح می‌شود.

عزیز فریسات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد تساوی ۲ بر ۲ تراکتورسازی و فولاد خوزستان گفت: بازی بسیار خوبی بود، هر دو تیم عملکرد قابل قبولی داشتند و بازیکنان ما واقعاً عالی کار کردند، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، ولی مسابقه در نهایت با تساوی به پایان رسید.

وی درمورد عملکرد دروازه‌بان و خط دفاعی تیمش که پس از ۴ دیدار بسته نگه داشتن دروازه سرانجام گل خوردند گفت: بدون شک از عملکرد خط دفاعی راضی هستیم، آنها با تمام وجود تلاش می‌کنند و خوشبختانه عملکرد خوبی دارند.

فریسات درمورد انتقاد بازیکنان تراکتورسازی به وقت‌کشی کردن بازیکنان فولاد عنوان کرد: اگر شما بازی را نگاه کنید، می‌بینید در نیمه اول یک دقیقه و در نیمه دوم ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام شده است. گرفتن وقت اضافه ۳-۲ دقیقه‌ای امری عادی در فوتبال است. اگر کسی بر روی زمین افتاد این از روی عمد نبوده و مسئله‌ای طبیعی است، به هر حال وقتی حریف در زمین خودش به پیروزی نرسیده، این مسائل مطرح می‌شود.

مربی فولاد خوزستان در ارتباط با اعتراض سرمربیان دو تیم در اواخر بازی به داور و اینکه چه نظری درباره عملکرد داور دارد، اظهار داشت: از عملکرد داور ناراضی نبودیم، هر داوری ممکن است در جریان بازی مرتکب اشتباه شود، اشتباهاتی که روز گذشته اتفاق افتاد، به سود هیچ یک از دو تیم نبود، خطاهای عادی بود که در میانه میدان اتفاق می‌افتاد که شاید داور به اشتباه سوت زده باشد. در کل داور بازی با تراکتورسازی را بسیار با جسارت و خوب دیدند. شاید هر داوری در تبریز تحت‌تأثیر جو قرار بگیرد، اما قضاوت داور دیدار اخیرمان بسیار خوب بود و به نظرم پنالتی که به سود ما اعلام کرد صد درصد صحیح بود.

وی در مورد رویارویی استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت: هر دو تیم از لحاظ امتیازی بسیار نزدیک به هم هستند و شرایط یکسانی دارند،‌ شک نکنید در این مسابقه با همه وجود به میدان می‌رویم تا هر ۳ امتیاز را کسب کنیم.

فریسات در مورد حواشی که در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان رقم خورد و اینکه آیا نگرانی بابت تکرار این اتفاقات در بازی روز پنجشنبه ندارد، گفت: این اتفاقات در خیلی از دیدارهای فوتبال رخ می‌دهد، قرار نیست همیشه این مشکلات وجود داشته باشد. این اتفاق فقط مختص به اهواز نیست که بگوییم در هر بازی این صحنه‌ها تکرار می‌شود، شاید تحریک‌هایی صورت گرفته که آن رفتارها رخ داد. هواداران خوزستانی همیشه نشان دادند که چقدر فهیم و فوتبال‌فهم هستند. بهترین هواداران در اهواز هستند و مطمئناً مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی در مورد اینکه اگر در دیدار روز پنجشنبه جایگاه بیشتری نسبت به حد قانونی مثل دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان به هواداران میهمان اختصاص پیدا کند مخالفتی ندارند، گفت:‌ نمی‌دانم طبق قانون چقدر از ورزشگاه به تیم میزبان اختصاص پیدا می‌کند، اما به نظرم همان اندازه که قانون اجازه می‌دهد در روز بازی اجرا خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.