کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال به بازیکنان این تیم هشدار داد که در باد پیروزی‌های اخیر نخوابند و با آمادگی کافی به مصاف حریفان بعدی خود بروند.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی استقلال مقابل سایپا و نتایج خوبی این تیم در چند بازی اخیر گفت: استقلال شرایط خوبی پیدا کرده و تیم رفته رفته به هماهنگی خوبی خواهد رسید. یک مقدار ترکیب اصلی دست منصوریان آمده است و اعتمادبه‌نفس بازیکنان هم بیشتر شده است. مطمئناً استقلال می‌تواند این روند را ادامه دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: در بازی با سایپا تعویض محسن کریمی عالی بود. در استقلال بازیکنانی مثل حیدری و غفوری معمولاً بازیکنانی خط‌رو هستند و معمولا خیلی کم به عمق می‌زنند، ولی ورود محسن کریمی باعث شد که این بازیکن به عمق بزند و دیدید که یک پاس گل داد و یک گل هم به ثمر رساند. ترکیب استقلال در سمت راست متفاوت بود و این تیم می‌تواند در بازی‌های بعدی از این طریق به حریفان ضربه بزند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلالی‌ها می‌تواند در این فصل قهرمان شود، گفت: استقلال با ادامه این روند قطعاً شانس خوبی برای قهرمانی خواهد داشت، ولی به شرطی که این روند را ادامه دهد. استقلال اگر در باد سه برد پیاپی در لیگ برتر بخوابد قطعاً ضربه خواهد خورد. این تیم باید نتایج اخیر را فراموش کرده و بداند که برای وارد شدن به جمع مدعیان نیاز به گرفتن امتیاز دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.