مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: اگر باشگاه واگذار نشد تا پایان فصل هر طور شده کارها را پیش می‌بریم اما بعد از آن عطای کار را به لقایش می‌بخشیم.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات محمد رویانیان که پیش از این قرار بود به عنوان رئیس هیأت مدیره سیاه‌جامگان فعالیت کند اما عنوان کرده سمتی نداشته که بخواهد از آن جدا شود، گفت: شاید چون بحث واگذاری باشگاه سیاه‌جامگان پیش آمده او این حرف‌ها را زده تا دست ما باز باشد اما رویانیان در جلسه هیأت مدیره ما حاضر شد و عکس‌های آن هم موجود است.من، رویانیان و آقایان پژمان‌فر و کلایی در این جلسه حاضر بودیم. با این همه ما هنوز هم با هم دوست و رفیق هستیم و هر جور که او راحت باشد ما راحتیم.

وی درباره آخرین وضعیت فرهاد کاظمی و اینکه قرار است از این باشگاه جدا شود، گفت: من امروز به دلیل کسالتی که دارم در منزل هستیم اما با پسرم که مدیرعامل باشگاه است صحبت کردم و او خبر از قطع ارتباط کاظمی با باشگاه سیاه‌جامگان را به من داد.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص موضوع واگذاری این باشگاه هم تصریح کرد: اتفاق خاصی رخ نداده و ما کماکان کج‌دار و مریز این راه را طی می‌کنیم. اگر باشگاه واگذار شد که هیچ اما اگر واگذار نشد به هر صورت تا آخر فصل کارها را پیش می‌بریم چون قول داده‌ایم و باید به قول‌مان پایبند باشیم. به هر حال مشکلاتی وجود داشت که ما خودمان آن را بزرگ کردیم. تأسف‌آور است که بازیکنی پول بگیرد اما خیلی راحت علیه باشگاه صحبت کند و ما هم برخوردی با او نکنیم.

وی تصریح کرد: به دلیل همین شرایط تمایلی برای ماندن در فوتبال ندارم چون مرام و مسلک ما به فوتبال نمی‌خورد. اگر قرار باشد همه اصول ما به دلیل فوتبال زیر سوال برود عطای کار را به لقای آن می‌بخشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.