عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من هم مثل شما نمی‌دانم که تغییرات در سطح کلان وزارت ورزش باعث تغییرات در پرسپولیس می‌شود یا نه.

محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تشکیل جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و مسائل مطرح‌شده در آن گفت: قرار است فردا تشکیل جلسه بدهیم و موارد مختلفی را بررسی کنیم. در این جلسه قرار است درباره بحث اردوی پرسپولیس، موارد مربوط به تیم و مسائل دیگر بحث و بررسی صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییرات در سطح کلان وزارت ورزش، آیا این احتمال وجود دارد در پرسپولیس هم تغییرات صورت بگیرد، تصریح کرد: فردا برای همین جلسه داریم، من هم مثل شما نمی‌دانم در پرسپولیس قرار است تغییرات صورت بگیرد یا نه. در جلسه فردا درباره همه موارد صحبت خواهیم کرد،‌ اما ابتدا باید اجازه دهید دستور جلسه به دست ما برسد، اما قطعاً فردا در باره همه این موارد صحبت خواهیم کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر هم تصریح کرد: متأسفانه جام حذفی را از دست دادیم،‌اما شرایط تیم درلیگ برتر خوب است و نسبت به فصل گذشته همین موقع جایگاه خوبی داریم. درست است که جام حذفی برای ما تمام شد، اما این فرصت را داریم تا در لیگ برتر قهرمان شویم، هرچند که نگاه ویژه‌ای هم به لیگ قهرمانان آسیا داریم.

زادمهر درخصوص تعطیلات لیگ برتر و آسیب‌هایی که باشگاه‌ها احتمالاً می‌بینند، افزود: به هر حال ما لیگ را برگزار می‌کنیم که به تیم ملی کمک شود و اولویت همه ما باید تیم ملی باشد، اما به هر حال باید پذیرفت که یک سری از تیم‌ها ازجمله ما به‌خاطر تعطیلات لیگ آسیب می‌بینند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.