کاپیتان سابق استقلال معتقد است استقلال از وقتی روی نوار پیروزی گام بر می دارد که به ثبات در ترکیب خود رسید.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امیدوارم تغییراتی که در سطح وزیر در وزارتخانه صورت گرفته در نهایت به نفع فوتبال ایران تمام شود و تیم استقلال نیز در کنار همه فوتبال ایران از این تغییرات سود ببرد.

پیشکسوت استقلال درخصوص پیروزی این تیم مقابل سایپا خاطر نشان ساخت: علیرغم همه توانایی هایی که خسرو حیدری دارد، اما تعویض او در نیمه دوم یک توفیق اجباری شد برای استقلال. چون استقلال لب خط دو بازیکن شبیه به هم داشت و همه توپ های بازیکنان هم به طور غریزی به خسرو حیدری لب خط ختم می شود و تیم های مقابل به راحتی با بستن خسرو ز ور حملات استقلال را می گیرند. بعد از تعویض خسرو و به میدان آمدن کریمی، تنوع حرکات در حمله بیشتر شد و کریمی به جای حرکت از لب خط، بیشتر به عمق می زد و این باعث شد که حتی لب خط نیز برای نفوذ های ووریا باز شود.

مدیر آکادمی استقلال با اشاره به سه پیروزی پیاپی این تیم در لیگ گفت؛ از ابتدای فصل هم مر تب می گفتیم که استقلال نباید اینقدر تغییر داشته باشد و در هر بازی با تغییرات زیاد نسبت به بازی های قبلی به میدان برود. خوشبختانه الان چند هفته است که این تیم به ثبات رسیده و منصوریان هم ترکیب ثابت تیمش را شناخته و این موضوع باعث شد تا استقلال سه بازی پشت سر هم را با پیروزی پشت سر بگذارد.

وی در خصوص بازی هفته دهم استقلال در لیگ بیان داشت: شرایط فولاد و استقلال مثل هم است. هر دو تیم فصل را بد شروع کردند اما از سه چهار هفته پیش تا الان شرایط شان بهتر شده. هیچ کدام از دو تیم نمی خواهند به شرایط قبل خود بازگرداند. برای همین این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.