سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان مدعی است کارنامه خوبی از خود در فوتبال مشهد برجای گذشته است.

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره نتایج اخیر تیمش اظهار داشت: شاید در نتیجه‌گیری موفق نبوده‌ایم، اما اصلاً نگران آینده نیستم، از این جهت که تیمم غیر از بازی با گسترش فولاد که مستحق باخت بودیم در دیگر دیدار‌ها فوتبال خوبی را ارائه کرده است.

وی افزود: در همین دیدار اخیرمان با پیکان چهار پنج فرصت خوب گلزنی را از دست دادیم و ۷۵ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. این را هم بگویم که در فصل جاری غیر از تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال بقیه تیم‌ها فاصله بسیار نزدیکی از لحاظ امتیاز با یکدگیر دارند و یک برد و باخت می‌تواند جایگاه‌ها را در جدول تغییر دهد. حتی ماشین‌سازی ته جدولی هم با دو برد می‌تواند هفت هشت پله صعود داشته باشد. با توجه به این قضیه و شرایط یکسان اکثر تیم‌ها اصلاً ناامید نیستیم و تلا‌ش‌مان را بیشتر می‌کنیم.

سرمربی تیم پدیده با بیان اینکه اوضاع تیمش بهتر شده است، تصریح کرد: خوشبختانه کمترین بازیکن محروم و مصدوم را در تیم داریم و شرایط‌مان برای ادامه کار خوب است. البته در بازی با پیکان معین عباسیان را در دقیقه ۲۰ به خاطر مصدومیت از دست دادیم و وضعیت او برای بازی با صبای قم مشخص نیست.

مهاجری با ابراز رضایت از اینکه تیمش در بازی با پیکان گل نخورده است، عنوان کرد: ما در شرایطی به مصاف پیکان رفتیم که در دو دیدار قبل از آن شش گل دریافت کرده بودیم و حریف‌مان شش گل زده بود! با این شرایط گل نخوردن از پیکان برای ما خوب بود و شاید اگر بازی یک - یک می‌شد، من اصلاً از نتیجه راضی نبودم. عملکرد خط دفاع‌مان مقابل پیکان راضی‌کننده بود و امیدوارم تا مهاجمان نیز در دیدار‌های آینده پای‌شان به گلزنی باز شود. ما مهاجمان خوبی داریم و اگر خودشان بخواهند و تلاش‌شان را بیشتر کنند در آینده عملکرد بهتری خواهند داشت.

وی راجع به عملکرد ضعیف مهاجم خارجی تیمش نیز گفت: سوبا بازیکن جوان و بااستعدادی است که با قیمت پایینی به پدیده آمده است. او مشکل زبان هم دارد و به این خاطر سخت می‌تواند با بازیکنان ارتباط برقرار کند. ما به این مهاجم جوان خود اعتقاد کامل داریم و روی او برای سال‌های آینده هم حساب کرده‌ایم.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند مدیریت جدید باشگاهش از او تا چه زمانی حمایت کند، خاطرنشان کرد: این موضوع دیگر خسته‌کننده شده است. من شش سال است که مربیگری می‌کنم و به لطف خدا کارنامه خوبی در فوتبال مشهد داشته‌ام. خود گواردیولا هم نمی‌تواند شش سال متوالی موفق باشد که این در فوتبال طبیعی است. به عقیده من شرایطی که الان با آن مواجه هستیم بحرانی نیست و فقط با اتحاد کل مجموعه و بسیج‌ شدن‌مان می‌توانیم اوضاع‌ را بهبود ببخشیم. من به تیمم و کارم اعتقاد کامل دارم و مطمئنم شرایط به زودی بهتر خواهد شد.

مهاجری در پایان در رابطه با دیدار تیمش با صبای‌قم اضافه کرد: شرایط صبا هم تقریباً مشابه تیم ماست و هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز شدید دارند. ما باید این بازی را با برد پشت‌سر بگذاریم و برای این کار لازم است که تمرکز بالا داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.