کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: صنعت نفت آبادان امسال به لیگ برتر بازگشته است و اگر بتوانیم در جدول هشتم یا نهم شویم شاهکار کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن هوری سال‌های زیادی وظیفه حراست از دروازه صنعت نفت آبادان را بر عهده داشته که در این بین هر از چند گاهی حضور در تیم‌های دیگر را هم تجربه کرده است.

هوری سال قبل به عنوان کاپیتان در کنار سایر هم‌تیمی‌هایش توانستند بار دیگر همراه با صنعت نفت راهی لیگ برتر شوند. زردپوشان آبادانی تا به اینجا عملکرد خوبی داشتند و توانستند با کسب ۱۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیمش صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: در مورد بازی مقابل ماشین‌سازی صحبت می‌کنی؟

بازی خیلی خوبی بود. ماشین‌سازی تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان با تجربه‌ای بهره می‌برد. حریف مربی جوان و باتجربه‌ای داشت. مقابل ماشین‌سازی روز خوبمان را پشت سر می‌گذاشتیم و بازیکنان به خوبی به دستورات سرمربی تیم گوش کردند. خدا را شکر توانستیم روز خوبی برای مردم آبادان رقم بزنیم.

فارس: چرا در چهار هفته گذشته صنعت نفت مثل گذشته در دفاع و بسته نگه داشتن دروازه مستحکم نبود؟

سه بازی که برگزار کردیم بیرون از خانه بود. در بین این چهار مسابقه فقط مقابل استقلال خوزستان در خانه به میدان رفتیم که توانستیم مقابل قهرمان فصل قبل به تساوی یک بر یک برسیم. در سه بازی خارج از خانه هم یک تساوی کسب کردیم. یادتان نرود که امسال به لیگ برتر صعود کردیم. اینکه الان ما بین ۴ تیم اول هستیم این تفکر را به وجود آورده که نباید بیرون از خانه ببازیم. این تفکر درست نیست. ما اگر در پایان فصل هشتم یا نهم شویم شاهکار کردیم.

فارس: فکر می‌کنی صنعت نفت بتواند امسال اتفاق بزرگی را رقم بزند و در جمع ۴-۵ تیم اول باشد؟

امیدوارم تیم‌ما به رده هشتم و نهم برسد. در این صورت اتفاق بزرگی را رقم زدیم.

فارس: در مورد دیدار مقابل پرسپولیس در هفته دهم صحبت می‌کنی؟

پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که ملی‌پوشان زیادی دارد. این تیم دو سال است که با برانکو کار می‌کند و به خواسته‌های تاکتیکی که مدنظر دارد رسیده است. پرسپولیس به خوبی بلد است گل بزند و به خوبی بلد است دفاع کند. برانکو مربی بسیار با دانشی است. مطمئن باشید برای کسب نتیجه به میدان می‌رویم و به همین راحتی باج نمی‌دهیم.

فارس: سید سیروس پورموسوی هفته پیش اعلام کرد ایران بسیج شده تا پرسپولیس قهرمان شود، آیا شما هم این تفکر را در مورد حریف هفته دهم خود دارید؟

نمی‌دانم پورموسوی چه گفته است و از این مسئله خبر ندارم.

فارس: لیگ بار دیگر قرار است تعطیل شود آیا این مسئله را به سود یا به ضرر فوتبال می‌دانی؟

بحث سود و ضرر مطرح نیست اینجا بحث منافع ملی است باید شرایطی به وجود بیاید که تیم ملی به جام جهانی برود. درست است که لیگ آسیب می‌بیند و فشارش به بازیکنان می‌آید. دو دوره بدنسازی کردیم و در تطعیلی مجدد لیگ هم مجبور به بدنسازی هستیم. این مسائل کار ما را سخت می‌کند ولی اگر تیم ملی خوب و سرحالی داشته باشیم سودش را همه می‌برند. داشتن تیم ملی سرحال و خوب بسیار اهمیت دارد.

فارس: و در پایان صعنت نفت از لحاظ مالی مشکل ندارد؟

خدا را شکر پولمان را گرفتیم و همه چیز سرجایش خود است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.