مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بازیکنان تیم ما در بازی با استقلال واقعا بی‌هنر بودند.

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در مورد شکست دو بر صفر سایپا مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم اما نتیجه‌اش اصلا خوب نبود. مدت‌هاست نمی‌توانیم از موقعیت‌های گلزنی خود در بازی‌ها استفاده کنیم. در بازی با تراکتورسازی هم مثل بازی با استقلال فرصت‌های گلزنی بسیار زیادی را از دست دادیم. از طرفی هرچه از مسابقات می‌گذرد استرس بازیکنان بیشتر می‌شود. امیدوارم که به زودی از این شرایط خلاص شویم.

وی در مورد انتقاد حسین فرکی از بازیکنان سایپا بعد از شکست گفت: سیدمهدی رحمتی هنر خود را در بازی با سایپا به نمایش گذاشت که دو توپ را از فاصله یک متری از روی خط دروازه برگشت داد در مقابل بازیکنان ما واقعا بی‌هنر بودند که نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

مدیرعامل سایپا در مورد اینکه بازیکنان به خاطر این شکست جریمه خواهند شد یا نه؟ گفت: بازیکنان و مربیان را جریمه می‌کنیم البته میزان این جریمه را شورای فنی تعیین و تصویب می‌کند.

درویش در مورد اینکه شورای فنی از کادر فنی تیم حمایت می‌کند یا نه؟ گفت: صددرصد از کادر فنی حمایت می‌شود زیرا حسین فرکی خودش نمی‌تواند لباس ورزشی بپوشد و به زمین برود و گلزنی کند. شما در بازی با استقلال موقعیت‌های گلزنی ما را با موقعیت‌های گل‌های استقلال مقایسه کنید. ما توپ را از یک متری دروازه استقلال گل نکردیم اما آنها توپ را از پشت هجده قدم تبدیل به گل کردند یا توپی که زیر پای حسن‌زاده آمد و با گل دوم استقلال مقایسه کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.