سرمربی تیم روستوف با سخت دانستن بازی در دو لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر روسیه از ایجاد سیستم چرخشی بازی به بازیکنان تیمش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم روستوف پس از گذشت چهار روز از بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر آتلتیکو مادرید اسپانیا امروز (شنبه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر روسیه در زمین تیم یوفا به میدان رفت.

ایوان دانیلیانتس، سرمربی ترکمنستانی یاران آزمون و عزت‌اللهی درباره فشردگی بازی‌های روستوف گفت: برای این تیم بازی در دو لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر روسیه سخت است و کادر فنی باید از سیستم بازی دادن چرخشی به بازیکنان در دیدارهای آینده استفاده کند.

وی در ادامه اظهار داشت: فرصت چهار روزه پس از بازی برابر آتلتیکو مادرید اسپانیا برای رقابت در لیگ برتر روسیه زمان کافی برای آماده‌سازی روستوف نیست به همین خاطر مجبور هستیم تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد کنیم و امیدوار هستم بازیکنان روستوف این فشار سنگین را تحمل کنند.

سرمربی تیم روستوف در خاتمه تصریح کرد: این مسئله سنگینی بازی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر روسیه می تواند فشار روانی نیز برای روستوف به همراه داشته باشد و برای بازیکنان ورود به یک بازی از لیگی به لیگ دیگری دشوار است و همین مساله کادر فنی را مجبور می کند تا تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد کند.

تیم روستوف در بازی هفته یازدهم لیگ برتر روسیه برابر یوفا به تساوی بدون گل دست یافت و سعید عزت اللهی، ملی پوش ایرانی این تیم که از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفته بود در دقیقه ۷۸ جای خود را به سردار آزمون داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.