مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: اینکه یکسری بازیکنان حرف‌هایی را در مورد مالک باشگاه می‌زنند بدانند که این حرف‌ها عواقب دارد.

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد کناره‌گیری فرهاد کاظمی از تیم سیاه‌جامگان اظهار داشت: کاظمی روز گذشته (جمعه) بعد از بازی با سپاهان اعلام کناره‌گیری کرد و تلاش ما این است که تصمیمی بگیریم که به صلاح باشگاه باشد.

وی افزود: شاید ما مالک باشگاه سیاه‌جامگان باشیم اما این تیم واقعا شخصی نیست و مردم زیادی در استان علاقمند به تیم سیاه‌جامگان هستند. با توجه به این قضیه به دنبال این هستیم که یا تیم را واگذار کرده یا از راه‌های دیگر برای باشگاه درآمدزایی داشته باشیم.

عباسی در واکنش به این موضوع که برخی اعتقاد دارند بازیکنان و سرمربی سیاه‌جامگان مشکلات مالی باشگاه را بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری مطرح می‌کنند، گفت: خدا کند که این‌طور نباشد. اگر مردم احساس کنند مطرح کردن مشکلات بها‌نه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری است خوب نیست. بازیکنی که در مورد مالک باشگاه صحبت می‌کند باید بداند که این مالکان تیم را از لیگ ۲ به لیگ برتر آورده‌اند و اگر الان باشگاه با مشکلات عدید مالی مواجه شده به خاطر این است که اسپانسری که سازمان لیگ گرفت به تعهدات مالی خود عمل نکرد و این موضوع زنجیر وار به باشگاه ما ضربه زد. بازیکنان بدانند این چنین صحبت کردن شاید برای آنها عواقب بدی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان تصریح کرد: در یک مجموعه بزرگ وقتی از بالا به تعهدات عمل نشود ناخواسته آنها که در زیرمجموعه قرار دارند نیز به مشکل خورده و نمی‌توانند به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کنند. در واقع همین مسئله باعث شد که بازیکنان فکر کنند ما به آنها دروغ می‌گوییم. خیلی اتفاقات و بدقولی‌ها باعث شد باشگاه چنین شرایطی پیدا کند هر چند خیلی از باشگاه‌ها همانند ما مشکلات مالی دارند اما چنین حواشی را در این تیم‌ها نمی‌بینیم.

عباسی با بیان اینکه به دنبال واگذاری باشگاه هستند، عنوان کرد: چند گروه برای گرفتن مالکیت باشگاه درخواست داده‌اند و این هفته با یکی از آنها به جمع‌بندی خواهیم رسید. در غیر اینصورت اسپانسر جدید برای باشگاه پیدا خواهیم کرد. شاید هم راه‌های جدید را برای درآمدزایی در باشگاه پیدا کنیم.

وی افزود: به هر حال ما که رفتیم اما امیدوارم از این پس با بخش‌ خصوصی طوری رفتار شود که اینچنین دلزده نشوند. فلان مدیر در باشگاه می‌نشیند و پول در حساب باشگاه می‌آید، خرج کردن این پول که هنر نیست. هنر این است که بتوانی خودت برای باشگاه درآمدزایی کنی. دولت موافق بخش خصوصی است اما در عمل می‌بینیم که خیلی از باشگاه‌ها زیر مجموعه دولت هستند. در فلان استان ۳ تیم بودجه‌شان را از دولت می‌گیرند چون مردم آن شهر به فوتبال علاقه دارند اما در مشهد دو تیم که اتفاقا طرفداران زیادی دارند چون خصوصی‌اند با مشکلات زیادی مواجه هستند. با این بی‌توجهی‌هایی که به بخش خصوصی می‌شود امثال ما دلزده می‌شویم و دیگر از جیب‌مان برای باشگاه‌ها هزینه نخواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در پایان راجع به وضعیت فرهادکاظمی در این باشگاه، خاطرنشان کرد: با او صحبت‌هایی داشتم و این انتظار را داریم که برای بازی بعد در کنار تیم باشد. بعد از آن مسابقه هم همه با هم می‌رویم تا ان‌شالله مالکان جدید تصمیمی به صلح باشگاه بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.