طبق ادعای رسانه‌های ایتالیایی مالکان جدید اینتر از عملکرد فرانک دی‌بوئر ناراضی هستند و در صدد استخدام یک سرمربی جدید برآمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروهی از رسانه‌های ایتالیایی ادعا کرده‌اند که مسئولان باشگاه اینتر مذاکرات خود را با لوران بلان، سرمربی فصل گذشته پاری‌سن‌ژرمن آغاز کرده‌اند، چرا که از نتایج ضعیفی که با هدایت فرانک دی‌بوئر گرفته‌اند، ناراضی بوده و تصمیم به برکناری او دارند.

طبق ادعای نشریه توتواسپورت و سایت کالچو مرکاتووب پیروزی یک بر صفر پنجشنبه شب اینتر برابر ساوتهمپتون در دور سوم مرحله گروهی لیگ اروپا هم نتوانسته نظر سران این باشگاه را برای اعتماد مجدد به سرمربی پیشین آژاکس جلب کند و به همین دلیل آنها با لوران بلان تماس گرفته‌اند تا ببینند آیا این مرد فرانسوی آمادگی قبول هدایت اینتر را دارد یا نه.

بلان با جو سری A غریبه نیست، چرا که در فاصله سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ برای اینتر بازی کرده است. او که در دوران مربیگری‌اش هم هدایت تیم‌های بوردو، تیم ملی فرانسه و پاری‌سن‌ژرمن را برعهده داشته است، تابستان امسال دست از هدایت پاریسی‌ها کشید و جای خود را به اونای امری داد.

بلان در حال حاضر بیکار است، اما گفته می‌شود که این مربی فرانسوی برای قبول هدایت اینتر یک شرط داد که آن عقد یک قرارداد طولانی مدت با اوست و حاضر نیست به صورت موقت و تا پایان فصل راهی میلان شود. شرط بلان ممکن است کار اینتر را برای استخدام او سخت کند، چرا که مسئولان این باشگاه به عقد قرارداد با بازیکن پیشین خود دیه‌گو سیمئونه که تا سال ۲۰۱۸ با اتلتیکومارید قرارداد دارد، امیدوار هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.