هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: داور در بازی مقابل فولاد صحنه‌های ۶۰ به ۴۰ را هم به سود این تیم سوت می‌زد.

سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی دو بر دو فولاد و تراکتورسازی گفت: بازی در نیمه اول کیفیت خوبی نداشت ولی در نیمه دوم شرایط مسابقه بهتر شد. به بازیکنان فولاد که در ابتدای فصل دچار افت شده بودند و خیلی باقدرت به مسابقات بازگشتند خسته نباشید می‌گویم. آنها تیم قدرتمندی را تشکیل دادند اما ما در دیدار روز پنجشنبه عملکرد بهتری داشتیم. متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم تا در این دیدار شکست بخوریم. امیدوارم تا در این دیدار به تساوی برسیم. امیدوارم حسرت امتیازهایی که از دست می‌دهیم را در پایان فصل نخوریم.

وی در مورد انتقادهایی که بازیکنان تیمش به عملکرد داور داشتند اظهار داشت: صحنه‌های ۵۰-۵۰ که هیچ داور صحنه‌های ۶۰ به ۴۰ را هم به سود فولاد اعلام می‌کرد. به نظر من داور در دیدار روز پنجشنبه در روز خوب خود قرار نداشت.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه پس از تعطیلات اخیر لیگ برتر تیمش عملکرد خوبی نداشته است و آیا این تعطیلی‌ها در این شرایط تاثیرگذار است، عنوان کرد: بدون شک تعطیلات لیگ روی این مسئله تاثیر دارد البته این شرایط برای همه باشگاه‌ها افتاده است. متاسفانه در دو بازی اخیر که بعد از تعطیلات بوده نتوانسته نتیجه لازم را بگیرد. فکر نمی‌کنم تیمی از این شرایط راضی باشد.

هافبک تراکتورسازی در رابطه با اینکه ورزشگاه یادگار هنوز آماده برگزاری بازی نشده است، عنوان کرد: دیگر خسته شدیم از بس این مسئله را بیان کردیم. امیدوارم هرچه زودتر ورزشگاه یادگار آماده برگزاری مسابقات شود.

عشوری در مورد دربی تبریز و دیدار مقابل گسترش فولاد گفت: گسترش با حضور فراز کمالوند تیمی با کیفیت تشکیل داده است. آنها حریفی قابل احترام هستند که بازیکنان باتجربه‌ای دارند. رتبه فعلی جایگاه واقعی گسترش فولاد نیست و این جایگاه در شان این تیم نیست. تلاش می‌کنیم در دربی تبریز عملکرد خوبی داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

وی در مورد شرایط مالی تیمش‌، عنوان کرد: مشکل خاصی نیست و شرایط خوبی از این بابت داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.