هافبک چپ پای تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است که تیمش با کسب یک برد از شرایط بحرانی موجود خارج خواهد شد.

محسن یوسفی در مورد تساوی خانگی تیمش مقابل پیکان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ما در نیمه اول کاملاً برتر بودیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. وقتی تیمی در چنین شرایطی قرار می‌گیرد، به‌صورت طبیعی دچار فشار و استرس می‌شود. ما مدتی است که با این وضعیت مواجه هستیم و برای بیرون رفتن از شرایط بحرانی موجود به یک برد نیاز داریم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا پدیده هشت بازی را بدون برد پشت‌سر گذاشته است؟»، عنوان کرد: در تمامی این بازی‌ها فقط در یک مسابقه مستحق باخت بودیم و آن هم بازی با گسترش فولاد بود. لیاقت ما اینجای جدول (رده پانزدهم) نیست، ولی امیدوارم که در آینده بهتر نتیجه بگیریم. الان فاصله تیم‌ها در جدول با یکدیگر زیاد نیست و ما امیدواریم که با یکی دو برد شرایط بهتری پیدا کنیم.

«رضا مهاجری در نتایج ضعیف پدیده چقدر نقش دارد؟»، هافبک چپ پای تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان این جمله گفت: او همیشه یک فوتبال رو به جلو از تیمش می‌خواهد و در سال‌های گذشته توانایی خودش را نشان داده است. مهم این است که بازیکنان در زمین مسابقه خواسته‌های مربی را اجرا کنند. فکر نمی‌کنم مشکل فنی داشته باشیم. مهم‌ترین مشکل ما گل نزدن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.