سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با ۱۰ نفره شدن هم خوب بازی می‌کردیم ولی وقتی ۹ نفره شدیم احساس خطر کردیم و مجبور شدیم تا دقایق پایانی بازی را کنترل کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری بعد از تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: شروع خوبی داشتیم و به آنچه که می‌خواستیم در نیمه نخست رسیدیم و بچه‌ها منظم در دفاع و حمله در این نیمه کار می‌کردند.

وی به نیمه دوم این بازی اشاره کرد و گفت: در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و با اخراج ۲ بازیکن تیممان برنامه‌ریزی‌های ما به هم‌ریخت و وقتی نفراتمان کم شد شرایط ما عوض شد، ولی ما با ۱۰ نفره شدن هم خوب بازی می‌کردیم و وقتی ۹ نفره شدیم احساس خطر کردیم و مجبور شدیم تا دقایق پایانی بازی را کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: بازیکنان ما با دوندگی توانستند بازی را کنترل کنند و ما امروز نسبت به بازی گذشته از لحاظ تاکتیکی و تیمی خیلی بهتر بودیم.

مرفاوی در مورد اخراجی‌های صبا هم گفت: در مورد اخراجی‌های این بازی معتقدم که اخراج دوم حداقل درست نبود، چراکه قبل از اینکه دیوسالار مرتکب خطا شود قبل از آن روی او خطا کرده بودند و اتفاقاتی خوبی نیست، ولی در این شرایط کسب یک امتیاز هم بهتر از باختن است.

وی با تأکید بر اینکه نمی‌توانم بگویم از داوری گله‌ دارم ولی ناراحت هستم، ادامه داد: باید فیلم بازی را ببینم و بعد نظر دهم ولی از نوع سوت زدن ناراحت هستم و این طبیعی است که داور هم مانند بازیکنان مرتکب اشتباه شود.

سرمربی تیم فوتبال صبا در پاسخ به سؤالی که علت غیبت کریم اسلامی و مسعود حق جو را مربوط به مسائل مالی دانست، خاطرنشان کرد: حق جو به تمرینات اضافه‌ شده ولی کریم اسلامی مصدوم است وباید مورد مداوا قرارگیری ولی بازیکن تا زمانی که سر تمرین حاضر نشود ریالی دریافت نخواهد کرد.

وی در مورد مسائل مالی باشگاه صبای قم نیز اظهار داشت: تنها صبا مشکل مالی ندارد و همه تیم‌ها و حتی سازمان لیگ هم این مشکل را دارند و این در شرایطی است که بدهی‌های زمانی هم که این تیم صبا باتری بوده به مسائل مالی باشگاه اضافه‌ شده است.

مرفاوی بابیان اینکه ما قرارداد نجومی نبسته‌ایم، اضافه کرد: باشگاه تمام همت خود را بسته است تا از منابع مختلف درآمدزایی کند و به بازیکنان پرداخت کند همان‌گونه که هفته گذشته پرداختی داشته و در روزهای آینده هم خواهد داشت.

وی با انتقاد از مسئولین سازمان لیگ گفت: آن‌ها مطالب روز گذشته من را فقط با یک تیتر خوانده‌اند و گفته‌اند که من بی‌اخلاقی کرده‌ام، ولی من تنها یک سؤال و یک پیشنهاد داشتم که اولاً در سال آینده بازی‌ها ۳ روز بعد از عاشورا باشد ثانیاً چرا در شرایطی که دیگر تیم‌های اهوازی در آنجا بازی نداشتند چرا ما شنبه بازی نکردیم و این کجای بی‌اخلاقی است و بهتر است مسئولان سازمان لیگ کل مطالب را بخوانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.